Inlägg från: Trossens mamma |Visa alla inlägg
  • Trossens mamma

Träffar! (Åland)

fika imorron kl 14 träffas vid trappan i sittkoffs.

kommner:
    nilam84
    trossens mamma ska fööörsöka denna gång
    Mamma till Lova och Alvin
  • Trossens mamma

Måste nu fundera ut ett datum för "min träff" i juli också.
    Vid vackert väder har jag tänkt ha den ute hos oss som jag sa tidigare (bor ganska litet så) men vid regn eventuellt vid Uffe på berget om det låter trevligt.

Återkommer med datum!

• Trossens mamma

Hej angående min juliträff tänkte jag Onsdagen den 18 juli kl 13 i Grelsby.
    Vid soligt väder som nu idag sitter vi ute. Gungor / sandlåda finns om nån har större kotte...(Har jäkligt trångt det vet dom som varit på min förra träff då vi trängdes i köket ) Vid dåligt väder kanske vi kan ses på Uffe på berget?

Om nån vill komma då så...Ni har ju tid å fundera.

• Trossens mamma
    Me81 skrev 2007-07-06 11:41:57 följande:
    trossens:Blir d uffe på berget tar alltså ingen med sig nåt då...?!Vid sol...som vanligt?
    Typ jo så var tnaken... fast inte vet jag vad man ska fika på denna gång
    Glass och fruktcoctail kanske.... om det är soligt!
  • Trossens mamma

tanken skulle det stå

• Trossens mamma
    Me81 skrev 2007-07-06 12:25:18 följande:
    d e ju lite knasigt om alla fixar grejer så regnar d å så har alla gjort/köpt grejer i onödan..?!Eller e d bara ja som tycker så?
    Precis...men jag vet inte heller hur många som tänkte komma... Jag menar kommer bara 3 finns det ju rum men kommer 5-6 eller fler blir det trängre då vi typ har bara kök/kombinerat vardagsrum. Det där renoveringsgrejjen händer ju inget med Fundersam det som skulle varit klart för läääänge sen.
  • Trossens mamma

Kan ju tilägga att inte behöver ni baka å stå i jag kan nog bjuda på glass och frukt själv osv Så dyrt är det inte

• Trossens mamma
    Hej angående min(Trossens mamma) juliträff tänkte jag Onsdagen den 18 juli kl 13 i Grelsby.
    Vid soligt väder som nu idag sitter vi ute. Gungor / sandlåda finns om nån har större kotte...(Har jäkligt trångt det vet dom som varit på min förra träff då vi trängdes i köket ) Vid dåligt väder kanske vi kan ses på Uffe på berget?

Om nån vill komma då så...Ni har ju tid å fundera.

Jag bjuder på glass och fruktcoctail iaf. Om det går bra...Kan köpa hem laktosfri om nån har känslig mage.

Kommer:
    Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...
    Eva-Maria o Bella ta med?
  • Trossens mamma

Petar upp denna

Vi försöker komma:

Hej angående min(Trossens mamma) juliträff tänkte jag Onsdagen den 18 juli kl 13 i Grelsby.
    Vid soligt väder som nu idag sitter vi ute. Gungor / sandlåda finns om nån har större kottar

Jag bjuder på glass och fruktcoctail iaf. Om det går bra...Kan köpa hem laktosfri om nån har känslig mage.
    Kommer:
    Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...
    Eva-Maria o Bella ta med? 
    Anniele och Gabriel
  • Trossens mamma
    Misfits skrev 2007-07-17 15:02:17 följande:
    Trossens mamma skrev 2007-07-17 09:57:11 följande: Jag bjuder på glass och fruktcoctail iaf. Om det går bra...Kan köpa hem laktosfri om nån har känslig mage.Kommer:Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft... Eva-Maria o Bella ta med? Anniele och GabrielJag och LillM kanske kommer om vi har bil.
    Nice.
Svar på tråden Träffar! (Åland)