Träffar! (Åland)
Vet nån om de är bestämt nåt innan min träff i aug?
Vet nån om de är bestämt nåt innan min träff i aug?
Trossens mamma skrev 2007-06-24 22:40:37 följande:
Tyvärr ni får komma på min aug träff sen...
Hej hej nu e jag tebax. Nån har jag missat någo?
Trossens mamma skrev 2007-07-17 09:57:11 följande:
Oj e de imorgon då fyller min bror år. Kan du skicka en vägbeskrivning jag hittar inte i grelsby alls tror jag. Jo jag hämta en katt därifrån en gång men det var jätte jätte långt in på en väg innan sjukhuset typ
Trossen: vi kommer tyvärr inte sku ha åkt me anniele
Jag hade tänkt ha ettårskalas och träff i aug men eftersom det redan är träff då så skiter vi i det
Inbjudan kommer till berörda senare
Hej hej: Jag sa ju innan att vi ska ha kalas samtidigt som träff nu i augusti fast det blir nog inte så iaf. När vi fått arsle ur vagnen o fari till svedala och köpt soffa så folk kan sitta nånstans så har jag träff hos mej sen.
M säger att han gärna skulle bjudit alla sina kompisar här på Fl men han säger att ni får komma sen när de finns sittplatser åt era mammor
men jag är ju på jobb denhär veckan kan
sen har jag semester till 18 september.
Jo men jag ville ju tryna hos emilia
Haha jaha va de hos emmalina. Haha... nå skitsamma jag jobbar hursom
Vi kommer kanske. M sover typ varsom helst men det är inte hans sovtid så det kan va svårt att få honom att hållas lugn i vagnen
existerar det nån lista för när folk har tänkt ha träffar ådå?
Okej för innan den här träfftråden fanns så alltså på den gamla gda tiden nej det var inte bättre förr det är trevligt nu också så fanns en gång en lista bla jag sku ha nu i aug men det gick bort
Jag sku gärna ha träff men då blir det om en vecka eller så för T har semseter nästa vecka då är vi på stugan och så hinner vi köpa soffor så jag kan ha i slutet av aug eller i början av september om ni vill.