Inlägg från: Misfits |Visa alla inlägg
  • Misfits

Träffar! (Åland)

Vet nån om de är bestämt nåt innan min träff i aug?

• Misfits

Trossens mamma skrev 2007-06-24 22:40:37 följande:

näää...skall dom inte ha ngn rockoff träff förutom min "gräsmattsträff" i juli
    Ok. Jag tänkte kombinera ettårsdag och träff,kanske. men då vet jag tack tack
  • Misfits

Tyvärr ni får komma på min aug träff sen...

• Misfits

Hej hej nu e jag tebax. Nån har jag missat någo?

• Misfits

Trossens mamma skrev 2007-07-17 09:57:11 följande:

Petar upp denna Vi försöker komma:
    Jag bjuder på glass och fruktcoctail iaf. Om det går bra...Kan köpa hem laktosfri om nån har känslig mage.

Kommer:

Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...

Eva-Maria o Bella ta med?
    Anniele och Gabriel
    Jag och LillM kanske kommer om vi har bil.
  • Misfits

Oj e de imorgon då fyller min bror år. Kan du skicka en vägbeskrivning jag hittar inte i grelsby alls tror jag. Jo jag hämta en katt därifrån en gång men det var jätte jätte långt in på en väg innan sjukhuset typ

• Misfits
    Anniele skrev 2007-07-17 20:48:23 följande:
    Misfits: jag kan köra, har varit dit en gång så jag hittar på ett ungefär, ska träffa syrran först lite före 3
    men får LillM låna ade:s stol
  • Misfits

Trossen: vi kommer tyvärr inte sku ha åkt me anniele

• Misfits

Jag hade tänkt ha ettårskalas och träff i aug men eftersom det redan är träff då så skiter vi i det

Inbjudan kommer till berörda senare

• Misfits

Hej hej: Jag sa ju innan att vi ska ha kalas samtidigt som träff nu i augusti fast det blir nog inte så iaf. När vi fått arsle ur vagnen o fari till svedala och köpt soffa så folk kan sitta nånstans så har jag träff hos mej sen.

M säger att han gärna skulle bjudit alla sina kompisar här på Fl men han säger att ni får komma sen när de finns sittplatser åt era mammor

• Misfits

men jag är ju på jobb denhär veckan kan sen har jag semester till 18 september.

• Misfits

Jo men jag ville ju tryna hos emilia

• Misfits

Haha jaha va de hos emmalina. Haha... nå skitsamma jag jobbar hursom

• Misfits

Vi kommer kanske. M sover typ varsom helst men det är inte hans sovtid så det kan va svårt att få honom att hållas lugn i vagnen

• Misfits

existerar det nån lista för när folk har tänkt ha träffar ådå?

• Misfits

Okej för innan den här träfftråden fanns så alltså på den gamla gda tiden nej det var inte bättre förr det är trevligt nu också så fanns en gång en lista bla jag sku ha nu i aug men det gick bort

• Misfits

Jag sku gärna ha träff men då blir det om en vecka eller så för T har semseter nästa vecka då är vi på stugan och så hinner vi köpa soffor så jag kan ha i slutet av aug eller i början av september om ni vill.

• Misfits
    alarik82 skrev 2007-08-17 10:25:22 följande:
    vi kan ju ha trätt ute i sund oxå nångång ifall nånorkar ta sig "enda" ut hit
    Jagorkar bara jag har bil, med apostlahästarna orkar jag ej och ej med cykel.
  • Misfits
    alarik82 skrev 2007-08-17 10:25:22 följande:
    vi kan ju ha trätt ute i sund oxå nångång ifall nånorkar ta sig "enda" ut hit
    Jagorkar bara jag har bil, med apostlahästarna orkar jag ej och ej med cykel.
Svar på tråden Träffar! (Åland)