Inlägg från: snöfall |Visa alla inlägg
  • snöfall

Träffar! (Åland)

fika imorron kl 14 träffas vid trappan i sittkoffs.

kommner:
    nilam84
    trossens mamma ska fööörsöka denna gång
    stjärnstig

• snöfall

fika torsdagen den 28 juni kl 14 träffas vid trappan i sittkoffs.

kommner:
    nilam84
    trossens mamma ska fööörsöka denna gång
    stjärnstig

• snöfall

Hej angående min(Trossens mamma) juliträff tänkte jag Onsdagen den 18 juli kl 13 i Grelsby.
    Vid soligt väder som nu idag sitter vi ute. Gungor / sandlåda finns om nån har större kotte...(Har jäkligt trångt det vet dom som varit på min förra träff då vi trängdes i köket ) Vid dåligt väder kanske vi kan ses på Uffe på berget?

Om nån vill komma då så...Ni har ju tid å fundera.

Kommer:
    Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...

• snöfall

Trossen: var bor du då? ja e värdelös på att hitta till folk.. men du kan väl maila en bra vägbeskrivning till mig

• snöfall

ja kan väl ta me lite blandsaft jag då. känns som att saft är nyttigare än läsk?...

• snöfall

ok, då ska ja försöka hitta. ni kan ju ringa polisen o efterlysa mig om ja inte kommer innom 2 timmar

• snöfall

ska bli skönt när Robert kommer hem igen, förstår inte hur ensamstående föräldrar klarar sig! men malvina har ju som tur är uppfört sig rätt så bra den senaste veckan! nu ligger hon på soffan o sover lite, så ska packa väskan och sen såsmåningom börja bege oss mot Trossen

Svar på tråden Träffar! (Åland)