-
du behöver inte men om du vill ebspara mej liiite disk så. men annars diskar jag,jag är van att diskaMe81 skrev 2007-07-17 17:50:53 följande:trossen:Vill också ha vägbeskrivning...ska vi ha med nåt?Plastglas eller nåt?
-
på solstigen efter stallhagen. ett gammalt gult torp. för dej blir det till vänster innan man når grelsby sjukhus nedfart. Efter han där gubben som julpyntar så myyycketsnöfall skrev 2007-07-18 07:12:48 följande:Trossen: var bor du då? ja e värdelös på att hitta till folk.. men du kan väl maila en bra vägbeskrivning till mig -
snöfall skrev 2007-07-18 08:44:32 följande:ok, då ska ja försöka hitta. ni kan ju ringa polisen o efterlysa mig om ja inte kommer innom 2 timmar
Du hittar. om du hamnar i godby svänger du å passerar brandstationen ist å då är det första vägskäet mot höger med 3 påstlodor (tror sommargrannens är kvar en rdö) grön å blå postlåda.
-
Nej vi är inne hos mejbebbelängtan77 skrev 2007-07-18 10:24:00 följande:Trossen:Blir träffen ute idag?Det blåser ju ganska kraftigt Vill ju inte att Isac ska bli förkyld! -
bebbelängtan77 skrev 2007-07-18 10:54:51 följande:Ok Nu ska vi göra oss i ordning. Isac är helt salig att se sin pappa, när han sett mamma i flera dar.
Nog för att jag är en klant men inte så klanitg att jag låer mina vänner sitta ute i blåsten
-
oss passar det nog iallafall isåfall tror jag

-
Träff i Kungsö 14/8 kl 13.00(?)
vi kommer:
Eva-Maria o Bella
Jill, Felix o Bianca
Anna-Maria,Alvin och Lova kommer kanske
-
du får skriva öppet hus mellan 13-16 texMe81 skrev 2007-07-22 08:40:26 följande:jo d e sant..håller datumet..tiden går ju att justera lite..om d behövs..Inget säger ju att alla måste va här exakt kl ett heller så..
-
Näe det är sant detMe81 skrev 2007-07-22 09:11:48 följande:hehe..d ja mena att man kan ju säga kl 14 också..å e d nu så att nån kommer 15 så e d ju int hela världen..
Det är svårt att få det att passa alla. När Lova var liten körde dom mkt träffar som började 11 å då kom vi nästan aldrig på nån träff för det var såpass tidigt igen. Tycker dagträffarna nästans är bättre
-
Lova är ju 3.5 år som du vet om vi kommer.SmillaMilla skrev 2007-07-27 07:46:46 följande:Hm ingen som har något större barn med sig på träffen? Har ju min 4 åring. Och nästa bebbe ligger ju tyvärr i magen ännu. Kommer ju snart så det vore kul att lära känna lite mammalediga. -
Vill också ha vägbeskrivning. Hittar nog till Kungsö men jag vill inte ringa på fel dörr

-
Det är nästa vecka i KungsöMisfits skrev 2007-08-05 15:18:03 följande:men jag är ju på jobb denhär veckan kan sen har jag semester till 18 september. -
emmalina menar du välMisfits skrev 2007-08-05 15:22:26 följande:Jo men jag ville ju tryna hos emilia
-
Har inte fått nån vägbeskrivning heller om vi kommer.
Finns det isåfall nåt speciellt ni vill ha? Ananaspaj eller nåt så jag vet isåfall...
Jag är inte så bra på å baka men jag kan nog
-
Tar bort oss jag börjar bli förkyld.
Träff i Kungsö 14/8 ca kl 14.00
Eva-Maria o Bella Bakar nougat-marängkakor(småkakor)
Jill, Felix o Bianca - plastbestick + tallrikar
Matilda o Malvina -frukt
Linda och Isac- Dricka Läsk eller saft
Madde o Filiph kommer ca 14.30.
Anniele, Adrian o Gabriel - kommer troligtvis
Malin och Melinda ska försöka komma - Muffins??
-
Jo jag har fått ont i halsen under natten å vill inte smitta nån bebis. Hade sett framemot träffen igen såklart...

-
Skulle vart roligt att hänga på men Lova orkar nog inte gå tyvärr så långt även oom hon gärna går... Å vi har ingen syskonvagn el. ståbräda så... Vi bor ju så nära ..
Nåja.
Vi får satsa på nästa träff.
-
Eller tänker ni samlas nånstans å fika ? typ på Uffe

-
Regnar i Godby

-
skulle kanske kunna komma till stugan bara iofs om man fårlolloP skrev 2007-08-21 13:15:42 följande:Vi kommer ej med på promenaden, men ni är välkomna till stugan efteråt.Vilka kommer?
promenaden så vill nog inte Lova gå på utan att kunna åka ibland om de går långt.