Träffar! (Åland)
kan inte heller senare... så ses kl 12!
kan inte heller senare... så ses kl 12!
apropå ingenting.. vem ska ha nästa träff?
jahapp, men sämre sällskap kunde man ha ska vi träffas vid mattssons då kanske?
tack själv för sällskapet, skönt att röra lite på sig! malvina var nog vaken sen efter handlandet, men svängde in till emilia o blev där en stund så matade henne där, men hon sku nog ha klarat sig hela vägen hem om jag kört med en gång.
tror inte att det finns nån list nu.. alla träffar har varit..
inte ja heller men du hinner ju ha nu i augusti!jill ska ju ha först i september.. o ja kommer gärna ut lite oftare o träffar folk
jo promenadträffar är bra, Me81 o jag irrade omkring i godby sist, blev lite blöta av regnet men inte sååå farligt..
är det nästa onsdag det va? borde funka för mig..
hehe, takten var väl kanske inte den snabbaste man kan ju inte bli så anfådd att man inte kan prata
bra att ha en gravid med, då kan vi ju alltid skylla på att det är du som måste gå långsamt
jag var ju ute på en promenad dagen före tösen kom, så jo det kan ju hjälpa till
var nånstanns har ni stuga?
promenadträff onsdagen den 22 augusti då kl 12,00 vid godby simhall.
Vi kommer:
Matilda & Malvina
mm T kan va me moster bara lilla M inte e lika omöjlig som just nu...
är det långt att gå dit? måste erkänna att jag inte ens vet åt vilket håll det är... tänkte att man orkar gå tillbaka till bilen sen...
ja vi kan väl alla köra efter varandra
kommer det inte fler med på promenaden så får det nog vara... skulle ju va kul att vara fler, är man bara två så ka man ju höra med varandra om man ska ut o gå..o då behöver man inte planera det så långt i förväg.. så fler som vill komma med?
smillamilla: jo förstår dig, vill ju inte att pappan ska missa det!
tycker att vi skjuter upp promenaden... tills fler än 3 kan komma med