• Carrorara

trodde fel om Linda Rosing!

Tände nyss lampan, vill ju inte skriva i mörket! haha.
    Kom nyss att söka på Linda Rosing på google, vet inte varför, bara blev så.
    Såg bilder från hennes utvik te.x och även bilder då hon står mittemot riksdagen under den perioden hon var partiledare!!!
    Jag ger alltid människor en andra chans, jag försöker ta in det positiva hos dem och det gjorde ja hos Linda med tills i höst.
    Först är hon utviksningsbrud, har sex i big-brother, viker ut sig, Och hon släpper en singel
    "summer love". Efter ett tag tycker hon att utvik och liknande är hemskt och verkar ha bytt attityd. Sedan blir hon pokerspelare och sedan börjar hon jobba på något pokerställe som nån
    slags chef. Men hur orkar hon det ? När jag såg "du är vad du äter" så hade hon tydligen lax och sånt i kylen som var hennes, men Fadde hade ju tagit av det nu när han började banta i Du är vad du äter. Hon var mycket smal då och om hon bara äter lax och så, vilket energi ska hon va chef med ?? Jaja, iallafall kort därefter så struntar hon i chefsjobbet och blir partiledare, för unika partiet (namnet visar varken ideologi eller ståndspunkt, och vem dömmer vilket parti som är unikt eller inte ?) De får få röster . Det konstiga är att hon fört fram åsikter om jämnstäldhet och att retursering eller fel osv. Men när partiledarkarriären gick dåligt ville hon satsa på musik igen och gjorde singeln "forget me, forget me not" och var halvnaken krålande i en musikvideo! Snacka om "changes".

vemt ar en sådan människa på allvar ?

önskar Linda allt bra, men snälla.. bättre hon tar en paus istället för o byta åsikter, karriärer hela tiden!!

• Svar på tråden trodde fel om Linda Rosing!
  • wellpapp

det chockerande med linda rosing är knappast hennes
    utvik, det chckerande är man fortfarande vill ha den
    kvinnan som modell, hon är nog bland det fulaste jag sett
    i modellväg!

• Carrorara

åhh kära nån. kan hon ta ett jobb nere på ica ?? det kan hon försöjra barnen med! snacka om desperat

• Tjoflöjt

wellpapp

Ja inte är hon fotogenisk...

• Carrorara

kommer aldrig ta henne på allvar! Hon har chans att visa vem hon "egentligen " är men hon tar den inte, hon fortsätter bara samma stil " utvik", "hata utvik", utvik, "nu ska ja bli ledare emot kvinnoförtryck!", porrkontrakt

fy fan.

• Lucky Lillstrumpa

Tror att Fröken Rosing är en sådan man älskar att hata. Så kändiskåt, gör ju allt för att få vara kvar i det sedan länge slocknande rampljuset. Värst var ändå kommentaren i BB-huset, när hon sa nåt i stil med "Här inne är jag inte mamma".

• holy

Den människan gillar jag absolut inte! Tänker på hennes barn och hur dom måste känna sig.

• Lilly80

det roliga är (eller tragiskt) är att hon inte förstår varför hennes ena barn inte vill veta av henne!!! , vem vill känna av en person som mer eller mindre är utsedd till rikspucko

• tiitta

hon måste ha varit med om nåt förjävligt för hon har ingen självkänsla,hon tycker nog att hon inte e värdbättre för hon nerväderar sig själv gång på gång. tycker faktiskt synd om henne.

• Lalune2

Jag är likadan, in i det längsta ger jag folk cred och ser det positiva i dem, men nu har jag kastat in handduken vad gäller Linda Rosing. Jag tänker inte fortsätta försvara henne längre utan nu tycker jag att det har gått för långt. Däremot tycker jag synd om henne och hon borde få hjälp.

Kan man få hoppa över trotsåldern...?
  • Zaria

Visst älskar man att hata henne ibland...men jag tror inte hon mår bra, tyckte det visade sig gansta tydligt redan när hon var med i BB, och det verkar inte ha blivit bättre =(

Tycker synd om henne på något vis.

• laosny

Hahaha håller med Zaria hon mår inte bra! Mår man bra behöver man inte hålla på som hon gör!

• Kajsan

lausny

Varför skratta åt någon som enligt dig inte mår bra?

• Eisa

hon blev riktigt ful sedan läppförstoringen
    sorry men hur kan hon ens få modelljobb?

• Önskan

Se mig, se mig, bekräfta mig, bekräfta mig...och det blir så fel hela tiden, så desperat. Om jag vore hon skulle jag ta mig bort från rampljuset några år nu och hålla mig i skinnet. Och söka hjälp, människan mår inte bra. Tycker synd om henne, faktiskt.

Svar på tråden trodde fel om Linda Rosing!