trodde fel om Linda Rosing!
Tände nyss lampan, vill ju inte skriva i mörket! haha.
Kom nyss att söka på Linda Rosing på google, vet inte varför, bara blev så.
Såg bilder från hennes utvik te.x och även bilder då hon står mittemot riksdagen under den perioden hon var partiledare!!!
Jag ger alltid människor en andra chans, jag försöker ta in det positiva hos dem och det gjorde ja hos Linda med tills i höst.
Först är hon utviksningsbrud, har sex i big-brother, viker ut sig, Och hon släpper en singel
"summer love". Efter ett tag tycker hon att utvik och liknande är hemskt och verkar ha bytt attityd. Sedan blir hon pokerspelare och sedan börjar hon jobba på något pokerställe som nån
slags chef. Men hur orkar hon det ? När jag såg "du är vad du äter" så hade hon tydligen lax och sånt i kylen som var hennes, men Fadde hade ju tagit av det nu när han började banta i Du är vad du äter. Hon var mycket smal då och om hon bara äter lax och så, vilket energi ska hon va chef med ?? Jaja, iallafall kort därefter så struntar hon i chefsjobbet och blir partiledare, för unika partiet (namnet visar varken ideologi eller ståndspunkt, och vem dömmer vilket parti som är unikt eller inte ?) De får få röster . Det konstiga är att hon fört fram åsikter om jämnstäldhet och att retursering eller fel osv. Men när partiledarkarriären gick dåligt ville hon satsa på musik igen och gjorde singeln "forget me, forget me not" och var halvnaken krålande i en musikvideo! Snacka om "changes".
vemt ar en sådan människa på allvar ?
önskar Linda allt bra, men snälla.. bättre hon tar en paus istället för o byta åsikter, karriärer hela tiden!!