Inlägg från: Roisin Dubh |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden FL-kryssningens babbeltråd
  • Roisin Dubh

    Nähä! Jag var först! Räcka ut tungan


    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh
    babyontheway skrev 2007-05-21 19:46:13 följande:
    vad gör alla en kväll regnig kväll som denna?? sj sitter jag här med bomull i hela truten och ont som satan, har upplevt min första utdragning av tand idag!!!ska snart natta barn, ska till miamammsen med twid imorn.....
    Jag ska nog ta och ge upp jobbet för idag och sätta mig och morpha lite bilder istället. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m20537878.html
    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh

    ...men först ska jag diska.


    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh
    memelie skrev 2007-05-21 19:52:25 följande:
    tur att de enågon mer än jag som har Väldens bästa musiksmak som ska med på kryssen *fniss*
    Räcka ut tungan
    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh
    Kimsan82 skrev 2007-05-21 20:52:46 följande:
    kom på att jag kanske måste ta mig hem oxå
    Va? Har du planerat att komma hem också! Det låter avancerat.
    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh

    Kimsan82,

    Kan du inte ta tåget hela vägen till Stockholm då? Med SJs "just nu"-pris kostar det inte så mycket. Det ska vi göra. Fast vi får vänta några veckor till innan vi bokar resan för "just nu" gäller bara resor inom tre månader. Glad


    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh
    jennypennypannkaka skrev 2007-05-21 21:20:11 följande:
    Kul att så många är laddade inför resan!! Skitkul verkligen att se! Kom ihåg att det fortfarande finns lediga platser. Snacka med folk om resan och länka till alla kryssningstrådar så de följer med! Vore kul med så många som möjligt som hänger på!
    Jag har tipsat Patrik också så kanske han och Charlotte hänger på. Vi får väl se om de anmäler sig. Glad
    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh
    Kimsan82 skrev 2007-05-21 21:27:23 följande:
    Roisin Dubh skrev 2007-05-21 21:11:55 följande:Kollade runt lite,verkar inte skilja så mycket i pris som jag trodde nää då blir det definitivt tåg!! Snacka om att spara tid, tack för tipset !!Då kan vi ju försöka ta samma tåg upp så akn vi va vilse i Sthlm tillsammans..Fast du kanske vet vart vi ska?
    Jag har dålig koll på Stockholm men det löser sig.

    Ja det blir betydligt smidigare att ta tåget än att bussa runt och priset skiljer sig inte så mycket. Maken är så bekväm att han vill vi ska flyga men där drar jag gränsen.
    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh
    babyontheway skrev 2007-05-22 07:36:09 följande:
    godmorron.....alltså e det bara ja som har fel på sidan eller??
    På vilket sätt?

    Det kan vara segt ibland men det är bara tillfälligt. Är det något annat fel?
    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh

    Detär antagligen något scriptfel. Patrik håller på att fixa nu.


    ◄ Fläskiläppalainen ►
  • Roisin Dubh

    Jag tänker varken dricka eller ligga med någon. Men festa ska jag göra! Skrattande


    ◄ Jag jag jag jag jag ►
  • Roisin Dubh

    "Jag hör hur de ligger med varandra i hyttarna ovanpå..." ♪ ♫ ♪ ♪ ♫ ♪ ♫


    ◄ I ain't too young to worry and I ain't too old to cry ►
  • Roisin Dubh
    Längtar efter en liten skrev 2007-05-25 23:46:15 följande:
    Vad gör alla ikväll?Själv sitter jag bara och slöar,lyssnar på carola nu,hennes cd samling,en del är faktiskt bra
    He he, samtidigt som du satt och lyssnade på Carola var jag och såg Pain live.

    Det är bara att konstatera att vi inte har samma musiksmak.
    ◄ I ain't too young to worry and I ain't too old to cry ►
  • Roisin Dubh
    memelie skrev 2007-05-26 19:23:14 följande:
    Hur va pain ??? har ju set han ett par gånger .. men då med Hypokrezzzzy ( eller hur f*n de stavas) 
    Hypocracy? Skrattande

    Det var kanonbra! Liten lokal och bara halvfull men vilket ös det var. Ett ganska bra förband var det också. Zavod
    ◄ I ain't too young to worry and I ain't too old to cry ►
  • Roisin Dubh
    babyontheway skrev 2007-06-20 10:18:37 följande:
    hallå alla glada.... vad ska ni göra midsommar tjejjer????sj ska det firas hemma hos mor i askersund! )
    Vi ska fira ihop med min brorsa och hans familj. Ta det lite slappt och ha trevligt bara. Glad
    ◄ under construction ►
Svar på tråden FL-kryssningens babbeltråd