• Nina gravid sthlm

Super mario bros

HEj!

en fråga jag skulle vilja få tag på ett nitendo spel som man kan koppla in till tv. skulle nämligen vija spela den gamla hederliga super mario bros spelet som fanns för typ över tio år sedan, heter spelet bara mario bros eller heter det nått annat kanske super mario bros? nån som vet vad det är för box jag måste köpa?

jätte tacksam för svar

• Svar på tråden Super mario bros
  • Len

Super Mario Bros heter det, finns ju flera olika, typ 1, 2, 3 o sånt.

Den gamla varianten spelade man på den där gråa lådan, men minns inte det korrekta namnet. Om de säljs idag vet jag inte heller!

Världens underbaraste Jordan ♥051005♥
  • Nina gravid sthlm

HEj

ok nån som vet vad den gråa lådan heter å vart man kan köpa en sådan??? finns de då fortfarande spel å köpa till de? ell har dom oxå kanske utgått?

• J3NNY

Du menar vanliga Nintendo?
    NES?

Sen finns det ju Super Nintendo. SNES..

Kolla Tradera. Där finns det mycket sånt..

• MeNoLike

Ts

duger inte länken ja skcika??????

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Lilla Smilla

Det kanske är svårt att få tag på en Nintendo 8 bitars (den första som kom) som fungerar bra, men jag har hört att man ska kunna spela de gamla spelen på Nintendo Wii snart med. Tror att man får ladda ner dem eller nåt. Man kan alltså inte använda sig av de gamla originalspelen man har hemma... Jag är dock inte jätteinsatt...

• emser83

Den gråa lådan är super nintendo 8 bitars! vet ej vart man kan få tag i sånt! men har ett själv och det är riktigt kul att hitta igen ibland och bli fast ett par dagar!

• Freiya

men kolla länken som postades överst, där finns ju flera stycken!

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • m00nfl0wer

Min pojkvän har chippat(heter det så?) sitt xbox. Så vi kan spela dom gamla spelen på det. Asroligt!

Hos mamma har vi Nintendo 8-bitars som inte använts sedan jag var ca 6år gammal.. och det funkade fortfarande.

Finns som sagt på blocket och tradera.

• m00nfl0wer
    m00nfl0wer skrev 2007-05-22 18:38:20 följande:
    Min pojkvän har chippat(heter det så?) sitt xbox. Så vi kan spela dom gamla spelen på det. Asroligt! Hos mamma har vi Nintendo 8-bitars som inte använts sedan jag var ca 6år gammal.. och det funkade fortfarande. Finns som sagt på blocket och tradera.
    Iofs jag känner många som har gjort så för att kunna spela gamla spel. ^^
  • Nina gravid sthlm

me nolike

gick in på länken men dom som jag ringde på va sålda. men ska gå in på tradera å se om de finns nått där

• Nina gravid sthlm

Heej

ja de e ju de, skitroligt spel! man blir ju fast:)

• MeNoLike

synd att jag är alldeles för kär i mitt då ;)
    jag har tom 2 enheter :D

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Miss Lau

Underbart spel!
    Vi har laddat hem gamla hederliga Super Mario Bros till vårt Wii, och det är både barnens och mitt favortispel.

Svar på tråden Super mario bros