Mingos: det låter positivt! Jag har haft 2 mf, men sedan tror jag att jag haft ytterligare två, men utan att hinna få plus på stickan. Jag är en sån som plussar sent, tydligen. Första gången (nov-06) 8 dagar efter bim, andra gången (dec-06) 14 dagar efter bim. Fick en blödning i lördags som kom efter två dagars skitont i buken. Blodet var klarrött och grejen var att jag den gången haft en del symtom. Liite sjösjuka, liite pirr å isande i nipplarna. Jag vågade tillochmed hoppas på att denna gången skulle det gå vägen. Men icke. Det är svårt att bevisa huruvida det är mf eller inte, efetsrom jag inte kan plussa "i tid".
Jag ska träffa min gyn på måndag å tala med honom om detta. Jag mår jävligt dåligt och vet snart inte vad jag ska ta mej till. Äter ocks´å Levaxin sedan en månad, samt att jag har ett myom (4*4 cm), men enl. läkaren ska det inte vara ogynnsamt för en graviditet. Jag är 37 år och börjar faktiskt få panik! Ska jag nånsin få barn??!!
Jag har läst lite om pergo, men vad jag har förstått så tar man det för att stimulera äl. Kan det vara progesteron man tar för att "få ägget" att stanna kvar? När tar man dom, tro? På måndag är jag på dag 9, jag har oftast äl på dag 16. Kanske kan man putta in nåt braigt månntro då?
Det är supertungt det här med missfall och barnlängtan. Men att läsa om att det funkat för exempelvis dej gör det hela lite mer hoppfullt. Jag kan ju kräva att han tar mej på allvar denna gången och faktiskt ser till att t.ex. få vaitorer eller vad som nu skulle passa. Förlåt mitt röriga/långa inlägg, men jag blev änna nyfiken när tråden handlade om hormoner, då jag misstänker at jag är en låghormonare...