• Puccini

Hormonbehandling

Ngn som har erfarenheter av hormontabletter? Jag var till en läkare i dag som kollade min ägg. Vi har försökt snart i två år och lyckas vi så blir det tidigt missfall. Läkaren sa att allt såg bra ut och nu ska jag ta nga blodprover för att se att jag är kry. Han skrev ut hormontabletter som jag sen ska äta. Ngn som testat detta? Jag har en son på tolv år min sambo har inga egna än...

• Svar på tråden Hormonbehandling
  • Puccini

Tack för svaren. Klamaj jag förstår dig det är sådan hemsk panik känsla man går med hela tiden. Jag är 38 och jag blir galen att det ska vara så svårt att bli gravid. Jag fick mitt första barn när jag var 26, blev gravid i stort sett på en gång när vi bestämde oss. Tiden bara går....JAG vil bli det nu. Jag längar så mycket efter att vi ska få ett barn ihop, att min son ska få ett syskon.

• Puccini

Klamaj. Dag 4 eller dag 5 skulle jag börja att at tabletterna. Jag har papprerna hemma(kollar i kväll) Jag var så nervös hos doktorn så jag kommer knappt ihåg vad han sa. Jag bara väntade mig det värsta när jag var där. I går var jag och tog blodprover, han får svaren nästa vecka, då ska jag ringa han och höra svaren och då ska han berätta om jag ska börja ta dem eller ej. Jag skriver berättar vad som händer vidare.

Svar på tråden Hormonbehandling