• MariaN

När mognar killar?

eller ja.. när kan man säga att killar är redo att binda sig? ni vet flytta ihop och hela den biten. ja jag vet att killar är individer hehe, men en ungefär ålder.. man måste ju kunna generalisera lite? vad tror ni? vad säger ni killar?

• Svar på tråden När mognar killar?
  • MariaN

jag sa ju att jag vet att killar är individer,, jag skulle säga att precis som killar så mognar tjejer olika. endel vill ha barn när de är 20 andra när de är 40. och föressten så är ju killar "kända" för att vara skraja att binda sej och skaffa barn. ofta tar ju förhållanden slut för yngre för att killen ville vara "fri". mm!

• Tinkerbellan

njaa.. min kille e 26 i år.. o barn vill han inte börja planera förren nästa år.. men vi har hus o så nu..

• Lola Jämtland
    MariaN skrev 2007-05-24 08:53:57 följande:
    och föressten så är ju killar "kända" för att vara skraja att binda sej och skaffa barn. ofta tar ju förhållanden slut för yngre för att killen ville vara "fri". mm!
    Är killar kända för det?!
    Möjligen de killar du mött......
    //Jag har allt...o ändå saknas något......
  • davidian

hehe skulle tro att det är ungefär samtidigt som när tjejjer kan inse och erkänna att dom har haft fel :P

• MariaN

hehe!

ja Lola Jämtland enligt min erfarenhet är det så!

• wildrose71

Det har nog inte med ålder att göra utan mer med var i livet man befinner sig. Det kan ju dessutom gå i vågor....man kan vara redo tidigt i livet men inte senare till exempel. Som du själv skrev det är individuellt. :)

• Lola Jämtland
    MariaN skrev 2007-05-24 09:07:34 följande:
    hehe!ja Lola Jämtland enligt min erfarenhet är det så!
    O enligt min erfarenhet är det inte så.

Så att påstå att "killar" är som du tycker blir ju fel.
    Dra inte alla över en o samma kam.
    //Jag har allt...o ändå saknas något......
Svar på tråden När mognar killar?