Inlägg från: Anonym (bak med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bak med)

mensvärk i analen!

Jag har det - och dessutom sedan något år tillbaka blöder jag även bak alltid vid mens!?
    Inte förut,ser ju det kommer bakifrån,på bindan,papperet och i toan...sa det till gyn,men han mumlade bara något och verkade inte tro mig..
    någon mer som har så?

• Anonym (bak med)

Anonym nr 7
    Blir orolig nu...
    Jag vet ju att det är olika gångar,men varit så länge...ibland bara blod från bak..verkar vara ett samband mellan dem,vet inte - så ÄR det för mig.
    Gyn tog ingen notis,de tror jag pratar strunt...
    Om jag orkar ska jag ta upp det igen..
    Blöder inte där annars..

• Anonym (bak med)

Anonym
    Nej,ibland ser man en fläck just bara bak i bindan,och en längre fram..i början av mensen,när den rinner som mest kommer det överallt,hela bindan full,vet inte vartifrån men känns som mest från vanliga då...
    Ska se efter,mensen håller på att avslutas för den här gången nu..

Vore skönt att höra om någon upplevt samma?

• Anonym (bak med)

Nej,jag vet..tyckt det är konstigt länge..men så kommer det i af..både fram och bak..sedan något år..

Endoskopi - huua - vad är det?

• Anonym (bak med)

Då har jag nog gjort det,en kamera in och kollade tarmarna gjorde jag i november 03...och tjocktarmsröntgen samma år.

Trodde det jag gjorde var koloskopi...

Visade lite divertiklar...var då orolig för cancer i tarmarna.

• Anonym (bak med)

Har antagligen IBS..orolig grovtarm.

• Anonym (bak med)

Inte kopplat samman min IBS med det här..behöver inte ha med varandra att göra - men kAN JU ha det? Ingen aning..

Hallonpajen
    Hmm..endometrios kan sitta överallt ja,i livmodern,ändtarmen,tarmar..KAN ju vara så..även om jag inte tror jag har det,men det kan man ju ha utan att veta-väldigt omständigt undersökning för ATT få veta om man har det och VAR,och vad jag förstår görs väl mest om man försöker få barn och endometrion stoppar det?

• Anonym (bak med)

Menar ni sista inlägg här att era väninnor blöder,som jag,även från baken vid mens?

Svar på tråden mensvärk i analen!