Inlägg från: Hella78 |Visa alla inlägg
  • Hella78

Perser / Exotic

hallå finns det några mer här som har  Perser eller Exotic katter lite kul om vi hade en egen tråd med lite tipps o så tex om pälsvård o liknande. någon som vill va me.

• Svar på tråden Perser / Exotic
  • Hella78

Ludenben. vill du gärna va med så kan du få detGlad

• Hella78

hur måna har ni hur gamla är dom vad är det för färger på dom

• Hella78

jag har två Exotic en svartskölpanstabby o en blå dom är två systrar.
    sen har jag en perser en pojke han är cream

• Hella78

ludenben exoticen är ju me korthårig

• Hella78

jag har me bild på mina älsklingar.

• Hella78

mina tjejar ska få kattungar vilken dag som helst är så nyfiken på vad det blir för färger o hur många vill att som ska få nu

• Hella78

jag är inte heller så insatt men när jag va första gången så gick det så bra då blev man ju lite intreserad men jag åker bara på uttstälningar i närheten sitter inte o åker en halv dag det tycker jag är lite fel för katterna

• Hella78

ja jag va me när hon skulle ha sist hon kom o sa till mitt i natten o gick jag där i från följde hon me så det va bara att sitta kvar, blir väl lite svårare den här gången nu när vi har barn att ta hand om me

• Hella78

ok. nu har jag satt en fler bilder om någon vill se.

• Hella78

Bella busa. vad heter din syster uppfödning har hon någon hemsida är så kul att titta

• Hella78

hallå vad använder ni när ni badar era katter

• Hella78

min exotik flickor håller på att födda ni dom har fåt tre var en så länge + en som va död

• Hella78

Hallå ja nu är jag vacken sov inte en blund natten mellan lördag o söndag o va borta o hade gäster på söndagen men nu har jag sovit o ska försöka skriva vad som hänt.
    i lördags kväll börja den ena få verkar hon gick o la sig i sin låda när kl va ca 21 så kom den andra me o la sig trode bara hon va nyficken men jeg verkar där me dom skulle apsolut ligga i samma lådaden en katten fick sina ungar mellan 22 o 00,30 o den som inte fick ungar va med o hjäpte till o tvätta o liknande den som inte fåt en hade verkar väldigt läng o hennes första komm inge fören 5,30 då hade hon haft kryst verkar i ca 90 min hennes sista unge kom kl 11,20 i bilen när vi va på väg till valla djurklinik för vi trodde den endra katten hade en kvar hon hade nämlgen inte lugnat ner sig som jag ville men det va ingen som tur va vi va hemma igen vid 17 på söndagen kl 18 skulle vi ha gäster, visst vi kunde om bockat men vi treffar dom så sällan.
    katterna fick 4 kattungar var, var av en vi fick ta bort.
    min blå hona fick 4 blå
    o mon andra fick två som jag inte riktigt kan bestämma färg o så på lite röd crem o en rödvit o en crem blå. fråga gärna om ni vill veta mer.

• Hella78

jag har 7 st som bli till salu om 12 vFlört

Svar på tråden Perser / Exotic