• Anonym (osäker)

Finns det nån "risk" med att ha cam-sex??

Är nyseparerad, småbarnsmamma, 30 år, och ständigt småpilsk nu för tiden tycker jag *skratt* kanske inte _ständigt_ men ja - ni fattar nog Efter allt som varit i mitt liv nu - så längtar jag o vill ha nåt bekymmersfritt, vill busa, o njuta av livet, självklart bara på den lilla egentid jag har - barnen ska inte bli "lidande" på nåt sätt, dom kommer alltid i första hand! Men nu till grejen, hade tråkigt en kväll när jag lagt barnen (ovanligt ) gick in på en chatt o slumpmässigt började skriva med en av killarna där (för några veckor sen) Nu hörs vi varenda dag på msn o ibland på telefon har aldrig varit med om att någon fått mig o känna såhär... och han är 24 år !!! och bor mååånga mil från mig *skratt* (Vad håller jag på med??) ... vi har ofta låååånga härliga skrivstunder på msn o ibland slutar det med att vi har tele6. Och nu till min egentliga fråga - han har fått se (hmmm) mycket av mig på webcam (rodnar nästan när jag tänker på det) men han får mig o känna mig så bekväm, så speciell, så skön... Han har bara mick o jag har bara cam så han ser mig o jag hör han - han talar om för mig vad jag ska göra mums... Men ibland hugger det till i mig - tänk om han låter nån annan se vad han ser! Eller går det att spela in på nåt sätt?? Vet oxå att risken finns att han sitter där på andra sidan o bara snackar sk*t men det vore ändå värt det *skratt* för jag börjar sakta men säkert ändra min syn på mig själv behöver det, behöver få känna mig attraktiv o allt det där goa... Men jag kan inte FATTA att han bara är 24 år det han skriver, det han vill göra med mig, hur fin han tycker jag är, allt, det är inte av denna värld!! Och jag har ändå varit med om en del Synpunkter tack! Är jag tokig??

• Svar på tråden Finns det nån "risk" med att ha cam-sex??
  • Anonym (spelar in)

Japp! Tänk om du blir inspelad, skulla aldrig tordas med någon jag kände extremt väl.

En kompis till mig sparade bilder å klipp på massor med karlar i datorn länge, karlar hon inte längre pratade med.

• Anonym (spelar in)

Oj! det blev fel

Japp! Tänk om du blir inspelad, skulla aldrig tordas med någon jag INTE kände extremt väl.

Skulle det stå!

• Anonym (jo)

Klart det alltid finns en risk. Vad du vet kan han ju ha fem kompisar där. Eller vara 79år..

• frittepillan

Nej du är inte tokig. Tror att vi alla ibland vill vara lite crazy. men jag vet inte om jag vågat cam sex. Speciellt inte när du inte får se honom. Det går att spela in det den andre visar så det är ju alltid en risk. Men om du inte visar ditt ansikte så går det ju inte att härleda till dig. dock så kan han ju namnge dig om han har fått ditt nummer.

det finns många sidor att se på det hela. Träffade själv min make på nätet och det var en svår balansgång för vad man vågade och inte vågade i början.

Mitt råd är bara var försiktigt!! Om du ska ge killar ditt nummer så skaffa ett kontantkort som du bara har till det och som inte finns registrerat på dig!

Kram å lycka till!!

• ingensignatur

han kan även spara hela filmen å ta ur bilder ur den, å vips så har han ursnygga sexbilder att lägga ut på sin porrsida...

• Mamma till Philip Nova Elliot

Nja fast so what om han spelar in....han vill kanske ha det att kolla på senare? Äsch, njut av detta nu och av att vara singel o ledig Strunta i hans ålder det är bara en siffra!

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • Felicia6

Det är väldigt vanligt med att folk spelar in och sedan lägger ut det på internet så vemsomhelst kan se filmen

• Anonym (CamKille)

Risken finns men det kanske höjer din njutning. :)
    Men om han spelar in dig tyder på att du är nått att se.
    Du får väl se till att han skaffar cam han med, känns lite orättvist att bara han får se dig men du får inte se honom.

Tyvärr finns det dåligt med tjejer som vill visa upp sig i cam
    så om man får se dig så. hahaha

• Anonym (linus)

begär att få se honnom låter skumt att han inte har kamera passa dig för sånt!

• Felicia6
    Philips mamma skrev 2007-05-23 15:53:34 följande:
    Nja fast so what om han spelar in....han vill kanske ha det att kolla på senare? Äsch, njut av detta nu och av att vara singel o ledig Strunta i hans ålder det är bara en siffra!
    jag skulle väl inte tycka att det var "so what" att hamna utfläkt inför hela världen
Svar på tråden Finns det nån "risk" med att ha cam-sex??