• Anonym (osäker)

Finns det nån "risk" med att ha cam-sex??

Är nyseparerad, småbarnsmamma, 30 år, och ständigt småpilsk nu för tiden tycker jag *skratt* kanske inte _ständigt_ men ja - ni fattar nog Efter allt som varit i mitt liv nu - så längtar jag o vill ha nåt bekymmersfritt, vill busa, o njuta av livet, självklart bara på den lilla egentid jag har - barnen ska inte bli "lidande" på nåt sätt, dom kommer alltid i första hand! Men nu till grejen, hade tråkigt en kväll när jag lagt barnen (ovanligt ) gick in på en chatt o slumpmässigt började skriva med en av killarna där (för några veckor sen) Nu hörs vi varenda dag på msn o ibland på telefon har aldrig varit med om att någon fått mig o känna såhär... och han är 24 år !!! och bor mååånga mil från mig *skratt* (Vad håller jag på med??) ... vi har ofta låååånga härliga skrivstunder på msn o ibland slutar det med att vi har tele6. Och nu till min egentliga fråga - han har fått se (hmmm) mycket av mig på webcam (rodnar nästan när jag tänker på det) men han får mig o känna mig så bekväm, så speciell, så skön... Han har bara mick o jag har bara cam så han ser mig o jag hör han - han talar om för mig vad jag ska göra mums... Men ibland hugger det till i mig - tänk om han låter nån annan se vad han ser! Eller går det att spela in på nåt sätt?? Vet oxå att risken finns att han sitter där på andra sidan o bara snackar sk*t men det vore ändå värt det *skratt* för jag börjar sakta men säkert ändra min syn på mig själv behöver det, behöver få känna mig attraktiv o allt det där goa... Men jag kan inte FATTA att han bara är 24 år det han skriver, det han vill göra med mig, hur fin han tycker jag är, allt, det är inte av denna värld!! Och jag har ändå varit med om en del Synpunkter tack! Är jag tokig??

• Svar på tråden Finns det nån "risk" med att ha cam-sex??
  • DonTomaso

Man kan vara säker på att i cyberrymden är inget som det verkar vara! Om han är så ung som han säger kan han säkert inte låta bli och spela in det för att skicka runt till sina kompisar och skryta. Är han äldre så spelar han säkert in det för någon porrsida. Så mitt råd är att bara göra det med någon man känner väldigt väl!

• Anonym (osäker)

Shit va jag känner mig dum nu... TÄNK OM han gjort det då... Men att han ska ha diktat ihop allt jag fått veta om honom... nej så bra borde ingen kunna ljuga *skratt* Och vi ska ju ses nästa helg gott gott... men fy vad jag är kluven över allt det här - vill bara få släppa på alla hämningar nu (så som han får mig att göra) och njuta, allt annat i mitt liv är så jäkla allvarligt jämt...

• Anonym (osäker)

Till Philips mamma förresten Kram o tack för dom orden...

• Mamma till Philip Nova Elliot

Felicia6:

Jag menar bara att jag inte tycker TS ska hänga upp sig så mkt på om han just spelar in (det är ju något man får räkna med) men om han lägger ut på internet så är det mindre bra. Hoppas då TS "bara" visat delar och inte hela henne själv. Då är det ju ingen som vet att det är hon

TS: Tänk på det med att inte visa hela dig kanske (ifall det nu skulle hamna på nätet) Lycka till!

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • Anonym (håller med)

håller med "Philips mamma"..
    jag pratar också med en kille på msn och vi har också haft cam-sex men varann ..
    men jag vet ju att det är han för han har också en kamera.. gillar det så mycke..

• Anonym (Me too)

Har inte läst alla inlägg men riktar detta till TS.

Det är normal jag lovar dig ;) Eller, kanske jag är onormal. vad vet jag Jag har haft cam sex, strippat o allt möjligt i cam, sen jag var ganska ung... Det är kul, eller hur? Men jag visar inte ansiktet... Så, d är det nnog lungt lycka till!

• Anonym (??)

hur spelar man in på msn om man camar där?

• snyggare än dej iaf

Vill du göra det eller? Jag vet inte, var ett tag sen jag gjorde det. Iofs - så var det inget snusk. *stolt*

Anonym (??) skrev 2007-05-23 21:13:03 följande:

hur spelar man in på msn om man camar där?
  • Anonym (??)

nä jag vill inte spela in..hade jag vetat de så hade jag kunnat haft många runkfilmer nu då *S* jar haft camsex massa gånger...lite kul faktist.

• snyggare än dej iaf

Jo hehe det har du rätt i , spännande lixom

Anonym (??) skrev 2007-05-23 21:19:17 följande:

nä jag vill inte spela in..hade jag vetat de så hade jag kunnat haft många runkfilmer nu då *S* jar haft camsex massa gånger...lite kul faktist.
  • Anonym (??)

jo det är de..speciellt om man får se han samtidigt..se hur han njuter av å se en *L*

• snyggare än dej iaf

Haha japp rätt igen ;)

Anonym (??) skrev 2007-05-23 21:25:49 följande:

jo det är de..speciellt om man får se han samtidigt..se hur han njuter av å se en *L*
  • Mamma till Philip Nova Elliot

Anonym (??):

Ingen aning hur man gör det. Jag äger ingen webcam själv. Min sambo vet säkert men han är ju och jobbar...

Allmänt tycker jag man ska göra precis som man vill, bara man tänker sig lite för och inte sårar sig själv eller någon annan. Det är väldigt normalt att vilja släppa loss och flippa ur lite när man precis kommit ur ett långt förhållande. Så mycket kan jag tala av egen erfarenhet

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • Anonym (sommarpapp)

Enda risken som jag ser det är väl att du blir upphetsad eller börjar skratta!

• Anonym

Visst finns den risken, men bara du kan ju Känna efter vad han är för en sorts kille, jag själv har cam sex med en 6 år yngre kille o vi pratar även på telefon o jag litar helt på honom....

• Mamsis

TRO mig, för att få det de vill ha så ljuger de mycket övertygande! En cam kostar kanppt 200 kr så han borde verkligen prioriterat det om han är så underbar som han påstår.

Själv tar jag numer för givet att alla män som skriver till mig ljuger som en häst travar tills motsatsen är bevisad.

Svar på tråden Finns det nån "risk" med att ha cam-sex??