• rulltårtan

OM det är vattenavgång, rinner det hela tiden då?

Eller kan det komma lite då och då? Har mycket flytningar, men när jag sitter på toa framförallt kan jag tycka/misstänka att det rinner/droppar samtidigt. Men det är inte så att jag blir blöt i trosorna när jag går omkring. Om det är vattnet som läcker, borde det väl komma lite hela tiden, eller?

• Svar på tråden OM det är vattenavgång, rinner det hela tiden då?
  • Kristin24

Om vattnet kommer så läcker du lite hela tiden, så då borde det vara ngt i trosorna.

Go och glad Kexchoklad
  • Petra 1972

Det behöver inte läcka hela tiden men det borde ha kommit en större mängd vid något tillfälle. Håll koll om det kommer blod. Då bör du ringa! Ring i alla fall vet jag, om du är orolig!

• För blinda själar är alla katter

Mitt fostervatten var mer åt flytningshållet när det gick, men luktade annorlunda...typ som sperma (konstigt men sant) . Först småläckte det lite under dagen och sen kom resten på förlossningen så det behöver inte vara rinnigt som vatten.

• rulltårtan

För det som märks i trosorna är blött, men med flytning i liksom. Men fostervattnet kan vara så eller? Annars är det som sagt när jag sitter på toa som jag tycker det rinner/droppar olika mycket olika gånger. Började igårkväll. Skall till BM imorgon. Skall fråga henne om råd då.

• För blinda själar är alla katter

Japp, så var mitt i alla fall. Men kolla om det luktar ngt för man kan ju ha väldigt riktliga flytningar som gravid också.

• Heidi1

misstänker man att man läkervatten ska man ringa till förlossningen

Svar på tråden OM det är vattenavgång, rinner det hela tiden då?