Inlägg från: SysterDyster |Visa alla inlägg
  • SysterDyster

~~~Västervik ~~~

Nu e jag här istället :D
    Min son e oxå hemma sjuk idag...ont i halsen stackarn :/ Men peppar, peppar så har han ingen feber, lite ont i huvudet bara.
    det passade ju bra just idag när jag ändå inte skulle jobba. hade tid hos Kiropraktorn idag, så han fick hålla mig sällskap *L* Hade varit ett dilemma om han hade varit JÄTTE sjuk!

• SysterDyster

Vart köper man armpuffar (till bad) här i V-vik nu???

• SysterDyster

Behöver veta NU ju!!! Ska åka snart

• SysterDyster

Bra, tack "Endag". Ska åka o handla så då kan jag lika gärna åka till Kvantum :)
    Jag menar såna till barn. Vi ska till simhallen imöra och skulle behöva till lilltjejen!

• SysterDyster

På tal om dagis, så har jag upplevt att de har väldans dålig koll på barnen inne på "Fjärilen" (Björken).
    Härrom dagen skulle jag hämta min dotter och hör fröknarna prata (den ena håller en ledsen pojk på ca 1½ år i famnen). Den ena frågar...
    - Vad har hänt?
    Den andra fröken (nonchalant)
    - Han spottade ut en sten, så kom det lite slem också...(väldigt nonchalant alltså!)
    Men HALLÅ! Antagligen hade pojken satt stenen i halsen och blivit rädd. Såg stenen i fråga och den va INTE liten och det va inte lite slem!
    Tyvärr så ser man ofta barn ensamma framme på gården, medans fröknarna är inne på innergården. Finn många mindre barn där inne och av erfarenhet så stoppar även 1-2 åringar saker i munnen! Kan de inte dela upp sig och ha koll även på andra sidan gården så får de väl stänga grinden...

• SysterDyster

Grattis ShootingStar! (på tal om något trevligare :))

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~