Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

~~~Västervik ~~~

tygbarn skrev 2007-06-01 13:23:41 följande:
    Är det någon här som har erfarenheter av förskolan Mörten?
    Jag har jobbat där. Det är 2 år sedan jag slutade. Jobbade där innan jag fick våran Axel. Trivdes jätte bra där. Och nu har jag fått in mina 2 barn där. Hade sökt Arabia... Men där fick de inte plats. Och lika glad för det är jag. För de lokalerna gillar jag inte
  • Johanna 79
    ludicrous skrev 2007-06-01 20:33:56 följande:
    var ligger mörten?har alla som sökt till augusti fått veta?Vi har inte fått veta nämligen.l skulle gärna vilja detkanske ska ringa nästa vecka
    Mörten ligger på Långrevsgatan!

Ni andra som också har barn som ska börja på Mörten vilka avd. ska de börja på?

Min stora ska gå på Smultron och den lilla på Hallon!
  • Johanna 79
    ludicrous skrev 2007-06-01 20:33:56 följande:
    var ligger mörten?har alla som sökt till augusti fått veta?Vi har inte fått veta nämligen.l skulle gärna vilja detkanske ska ringa nästa vecka
    Just det mina barn ska också börja i augusti! Blev uppringda av rektorn i tisdags...
  • Johanna 79
    nelie skrev 2007-06-01 22:54:12 följande:
    oscar ska gå på avdelningen nypon på Mörten (tror jag det hette, blev osäker nu...) hon som ringde till mig sa att dom hade jätteproblem med placeringarna, det var typ fullt överallt och dom har fått flytta om massa barn för att det ska gå ihop sig. det har tydligen också öppnat nån naturprofilering i Skogshagaskolans lokaler också, där dom har frågat lite äldre barn om de vill börja, för att lämna platser åt de yngre. så de hade det visst inte så lätt. men jag är helnöjd över att Oscar får börja där. har varit och hälsat på på Arabia ett par gånger och det har inte kännts riktigt rätt för oss.
    Jag tror absolut att du kommer att trivas på Nypon.
    FrogLeg skrev 2007-06-01 22:41:00 följande:
    Fialie Ja Linnéa kommer börja på Prosit faktiskt... Jag är lite nervös så att säga Hoppas ni är nöjda. *nyfiken nu* Thea kommer vara hemma ett tag till
    En kompis till mig har sina barn på Snövit och jag har inte hört något annat än att de trivs bra där!
  • Johanna 79
    ludicrous skrev 2007-06-07 15:59:29 följande:
    någon som har sitt barn på Arabia? eller haft?har fått plats på totte tror jag den hette.erfarenheter?
    Ja har jobbat på Arabia för ett antal år sedan. Har ändrats endel i personalen sedan dess. Men vad jag vet så ska Totte vara jätte bra nu också.
  • Johanna 79
    Jullan84 skrev 2007-08-14 20:25:15 följande:
    Vi ska köpa en ny lite mindre sittvagn...Undrar lite grejer, eftersom jag inte har någon koll. Är babyproffsen i Linköping billigare än Janne Banan?Är det mycket billigare på Babyoutlet i Norrköping?Vad ÄR babyoutlet?När man går in på www.babyoutlet.se så kommer man in på www.babyproffsen.nuÄr det samma sak?Vi vill till ikea och det finns ju inte i Norrköping...Så vagnen måste ju vara bra mycket billigare om det ska löna sej att åka både till Norrköping och Linköping...Ja.. ni fattar va?! Hjälp!
    Tror att det ska finans någon liten avd. (på Babyproffsen i Norrköping) med outlet saker.
    Men du kolla på  www.babyproffsen.nu och titta under rubriken "Butikens erbjudande".
    De ska slå igen sin butik i centrum. Kanske kan de ha något kvar där. Du kan alltid ringa ock kolla med dom!
    Jag har köpt både vagn och bilstol där tidigare och blivit bemött jätte bra!
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~