• Fialie

~~~Västervik ~~~

Idag har vi varit hos Dr Selbing i Linköping och tittat på lilla bebis. Det var sååå bra! Helt annorlunda mot hur det är på mvc här i stan. Han mätte allt som gick att mäta o kontrolerade precis allt. Fick med oss fyra 3D bilder hem + massor av filmklipp på cd. Både vanliga ul-filmer och 3D.

Och nu kommer det spännande....Det blir en liten TJEJ!!!
    Det konstaterade han med nästan 100%, han brukar ha fel ungefär en gång på tusen, sa han. Så det får man väll tro på då!Glad

Vi var så nöjda med besöket o det var värt varenda krona. Verkligen att rekommendera!

Efter ul åkte vi vidare o beställde en vagn på babyproffsen. Så denna dag har varit så himla kul.

Kommer att lägga in lite bilder på bebis i galleriet så småningom. Orkar inte idag, känner jag. Trött i benen men kommer att somna med ett leende på läpparna!Glad

Lucas -02 och Lova-Li -04 o lilla bebis i magen
  • Fialie

Så där ja!! Nu har jag lagt in två 3d-bilder på bebis i galleriet.

Välkomna in och titta alla nyfikna! Flört

• Fialie

Frogleg: Bägge mina barn är på Snövit, en syskonavd som heter Prosit. Det är lite svårt att utala sig om Snövit i allmänhet eftersom det finns så många avdelningar. Det beror ju lite på vart barnen hamnar, så att säga. Har du fått reda på vilken/vilka avd era barn ska placeras?

Vi sökte plats på Gullvivan förra hösten (eftersom vi flyttat) o stått i kö sedan dess. Vi har blivit lovade platser där i augusti men har fortfarande inte fått något besked om avdelningsplaceringar. Borde komma nu snart, snart är ju semestern här...

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~