Inlägg från: mammafia29 |Visa alla inlägg
  • mammafia29

~~~Västervik ~~~

ja då var man här åxå. sitter med världens ångest, min tjeja blir 7 år på lördag! kan inte fatta var tiden tagit vägen... känns lite skummt att hon ska börja skolan på riktigt efter sommaren. känns ju inte som det va så längesen jag stod på trappen med min stora ryggsäck å gick till skolan för första gången...

• mammafia29

Emelle-
    ja det blir kalasande hela helgen, och nästa med för den delen. ronja har beställt picknick-party i trädgården! några förslag på hur det går till? tänkte grilla lite korv.

• mammafia29

Å vilken helg... har inte gjort nåt annat en kalasat! lillstumpan blev ju 7 i går så det va folk hemma hela dagen. å idag var det kalas hos sambons bror, å nästa helg här igen... vill inte ha tårta på läääänge.

• mammafia29

ja här har vi varit ute hela dagen med barnkalas i trädgården. man blir helt mör i skallen! glömmer ju att man behöver dricka bättre när det e varmt, har brännt mig duktigt åxå. här har vi åxå fått reda på vart vi hamnade på dagis, å det blev vårt första val. jurabacken avd igelkotten ska få ett vildjur till....

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~