• Odine

~~~Västervik ~~~

hej hopp, kliver in en stund bara för att säga att bebis fortfarande är kvar i sitt bo

Har bara inte internet hemma just nu, hoppas på att den lilla vill komma snart jobbigt i denna värme just nu!

Nej nu ska jag maka plats åt sambon men ha det så gott alla och förhoppningsvis när man tittar in nästa gång så är man inte gravid längre

• Odine

vaggar in!
    Har som sagt inte internet hemma längre jäkla strul och inte vill det hoppa igång heller

Är fortfarande rund om magen absolut inga känningar alls, ska till mvc om en stund få se vad dom säger, börjar bli något frustrerande iaf, blir inte bättre av att sambon ringer hem 5 gånger om dagen och frågar om jag känner nått, och dottern är lika otålig kan jag säga

Men men fint folk kommer sent heter det va?

• Odine

Hej tjejer kanske ska informera nu att vi fick en pojke den 27/6 kl 1:11. Han vägde 3585g och var 53 cm lång. Blev igångsatt v 42+1 och det var ingen höjdare men ut kom han på tre krystvärkar, minns att jag tänkte innan den sista att nästa ska den ut om jag så spricker upp till naveln *skrattar*

Till min förvåning fock jag bara en liten liten reva på slemhinnan som dom inte behövde göra nått åt alls

Men jag hoppas verkligen att nästa unge kan komma tidigare för jag vill inte behöva sättas igång en gång till.

Bilder på Liam som han fick heta kommer längre fram, sitter just nu hemma hos sväronen och dom hade inga bilder på denna data tyvärr

Nej ska väl traska hemmåt i regnet är så otroligt trött, Liam har inte fått nån rutin än på det här med att äta men det kommer snart får jag hoppas

Ha det gott alla!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~