• Emelle

~~~Västervik ~~~

Hittar nya tråden!!

mammaFia23-
    Jag vet! Tiden går sååå fort!
    Hade åtta-års-DISCO (inte kalas) här i helgen. Min lilla lilla flicka. Så stOOOr hon är vet du!!
    Blir det fest i helgen nu då?

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle

GRATTIS TILL TJEJEN FIALIE!!
    Nu får du roliga tonår

Själv har jag varit o partajat i Kalmar med syskon o vänner i helgen!
    Kollat Melody Club, Nationalteatern  mfl. Skojigt värre. Men trött är jag idag. Nu ska jag sova!!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle

cammie-
    Kolla träff i västerviks tråden!!
    den vi använde förra ggn vi hade träff

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle
    ShootingStar skrev 2007-06-27 10:02:22 följande:
    Nån som hört nåt från Odine??? Borde hon inte fått sin lill* nu? Hon har ju gått mer än 2 veckor över tiden... Å hittar inget på webbisarna än...
    Tror hon har fått en pojke nu!!
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle

...läste i hennes GB!!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle
    Daniela18 skrev 2007-06-28 09:45:13 följande:
    nu frågar ja gigen, har en liten kattunge som ska bort NU, mamma ska oxå bort, om ingen vill ha de avlivar vi de, detta är jättebråttom. Hör av er ni som e intresserade.Mvh
    KOlla din GB!!
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle

Ja jag fattar inte varför alla ska ha problem med vad man väger...
    Jag har fått höra att jag är för smal nu 110 ggr om dagen sen Max föddes. Jag har aldrig varit stor. Någonsin. Måste man vara fet för man fått tre barn eller?
    Kan bli riktigt vansinnig på folk som ska påpeka detta i tid o otid.
    Betvivlar starkt att man till någon på frukostfikat på jobbet skull säga: - Men du, Ulla. Hur tjock har du tänkt att bli igentligen. Det där ser inte hälsosamt ut. I mórgon får du ta med dig en macka mindre...
    Men till oss som råkar ha motsatt "problem" är det tillåtet att vräka ur sig vad f--n som helst...

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle
    Kalmarmamman skrev 2007-07-31 15:30:04 följande:
    Hur funkar det när man är arbetslös/mammaledig? Är det 15 tim/vecka som gäller? Hur fördelas de i såna fall? Vill helst ha 5 tim/dag 3 dagar i veckan.
    5 timmar om dagen mån-ons vid arbetslöshet.
    3 timmar om dagen vid föräldraledighet.
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle

mån-fre givetvis vid arbetslöshet...

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle
    FrogLeg skrev 2007-07-31 19:48:49 följande:
    Kan man inte vid arbetslöshet välja att ha sitt barn 15 timmar / v om man så vill? Jag har vänner med barn på andra dagis än Snövit som har de så.Skumt om de är olika regler vid olika dagis.
    Jo givetvis kan man ha dom färre timmar. Det är ju maxtiden som är 25h/veckan. Vilket de flesta också väljer att utnyttja!!
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~