Inlägg från: väduren82 |Visa alla inlägg
  • väduren82

~~~Västervik ~~~

Hej säger jag med!
    Jag har varit hos sjukgymnsten i dag och gjort en väldigt obehaglig och smärtsam behandling eftersom mitt svansben är intryckt efter en halka i februari :( så akta er för att slå era svanskotor!
    Ha en trevlig helg!

• väduren82

frogleg: oj då ja jag har ju levt med smärta dygnet runt i 3 månader och tänkte att nu får det va nog,har ej kunat sitta ordentligt,inte gå långa promenader,gjort ont när jag lyft tösen,inte kunnat sova och kan detta hjälpa så ska sjukgymnasten få dagens ros i tidningen!
    Hade ju svår foglossning dom 3 sista månaderna....

• väduren82

Frogleg: det kan dom ej garantera,blir de inte bättre till söndag får jag gå på en till behandling och upp till mac 4,blir det inte bra då måste en läkare titta på mig igen!

• väduren82

Halloj! här är man barnfri ett helt dygn,är helt ensam hemma,känns konstigt men samtidigt skönt! slipper ju lyfta och bära i allafall!

• väduren82

Grattis til tösen shootingstar ;) och grattis till Ankan också ;)

• väduren82

Hej hopp! nån som har barn som ska börja på Gullvivan till hösten? hälsade på är i går och gud va fint det va,trevliga lokaler,svalt inne på sländan där vi ska va,trevlig och ung personal ;)Där kommer nog Nattis trivas!

• väduren82

Glad midsommar önskar jag alla!

• väduren82

Hej!
    Angående prickar runt munnen,det får min tös Natalie när hon ätit tomat eller bär tror jag!

• väduren82

Hello! ser att ni diskuterar fetma hos barn,blev också kallad till skolsyster i femman eller sexan och hon sa rakt ut att jag va för tjock,det blev bara värre och jag tröståt ännu mer och gick upp mer i vikt :( men nu är jag ju normal som tur är,tack vare hund *haha*

• väduren82

Zazzo: min dotter håller på att skolas in på Gullvivan,på avdelning sländan och det går jättebra,personalen är verkligen jättebra,har redan fått förtroende för dom,och det som är så så bra med dagiset är att dom har en stor bra gård där dom har uppsikt över alla barn och alla barn och fröknar lär känna varandra eftersom dom inte har nån uppdelning på gården så både små och stora äår på samma plats!

• väduren82

Hallå där! Jobbigt med sjuka barn,Natalie blev jätteförkyld i förrgår kväll,sov väl bara ca 6 timmar den natten :( Gav henne honungsvatten,som jag själv dricker mycket av när jag är sjuk och vips så sov hon hela natten i natt och är piggare så hon är på dagis själv en stund nu ;)

• väduren82

ludicrous: du kan gärna få gå ut med min vovve ;)
    Fast vi bor ju i Johannesdal :(

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~