Inlägg från: Ankan217 |Visa alla inlägg
  • Ankan217

~~~Västervik ~~~

Gaah, vart tar tiden vägen? Förra tråden öppnades ju nyss!!

Här är det också sjukt. Sambon har varit förkyld en vecka, sonen började i går kväll. Jag börjar känna mig lite risig också, men man kan ju hoppas att det går över snabbt.

Hej nya tråden föresten!

Ha det bra alla!

• Ankan217

Min Isak är också sjuk. Började i onsdags. Han sover också nu. Han har feber, ca 38 till 38,5. Men han är igång och leker nästan som vanligt, och äter bra. Det är ju skönt.
    Hoppas det går över snart.

Cid: ska bli skönt med sommarlov antar jag.

Ha det bra alla!

• Ankan217

Måste bara berätta en sak.
    Idag förlovade jag mig med min sambo. Om ca ett år ska vi gifta oss!!

• Ankan217

Majalaja: Tack för gratulationerna, vi kommer gifta oss borgligt, troligen i mina svärföräldrars trädgård. Men planerna är inte så långt framskridna. Men det ska bli spännande.

Vi var på ett bröllop i lördags, min kusin gifte sig, hon var SÅ vacker i sin klänning.

Tack alla andra för gratulationerna!

Ha det så bra alla!!

Grattis Shooting om jag inte har sagt det!!

• Ankan217

Hallå alla!!
    Hoppas att allt är bra med er alla, och att alla tjocka magar har blivit mindre och ni har en liten att gulla med istället.

Jag är väldigt glad idag... för jag har fått jobb!!
    Som båtelektriker på båtföretaget här i stan som gör dyra motorbåtar. (skriver inte vilket för då gör jag säkert reklam)

Ha det så bra!

Kram!

• Ankan217

Hej Marie med två barn!

Jag ska börja vecka 32. Det ska bli jätteroligt!!!
    Ha det så bra!

• Ankan217

nelie: du kan ju börja sälja smycken.

Marie med två barn: Lycka till!!

Jag var ute på stan en stund i kväll. Det var ganska lite folk tycke jag. Nästan mer poliser än vanliga dödliga. Polisen hade väldigt kul iallafall och hällde ut en massa sprit här och där.

Ha det vra alla.

• Ankan217

God kväll alla!

Någon här som vet vad det kostar att åka med Freden tur och retur till Idö?

• Ankan217

Om det är någon som har missat så står det på VT´s hemsida om det som hände på markör. www.vt.se

• Ankan217

Jag är bara 20+, sen att det blir ganska många + är en annan sak. (Född 75)

Om en halvtimma är det speedway-lag VM. Måste ses!!! Heja Gollob och gänget!!

• Ankan217

Någon som var på monsterbilarna igår? Vet någon vad inträdet är? Det står ju inte någonstans vad det kostar.

• Ankan217

Marie: Grattis till lillan som blivit 4 år!

• Ankan217

Vi var och kollade monsterbilarna ikväll. Gissa om killen blev lycklig. Han stortrivdes!!

Nu lekar han med sin monstertruck som han har haft i ca 1 år!
    Gulligt!

• Ankan217

nelie: Jo, båda gillade det, men mest den lilla. Det var en upplevelse för honom, men det var tur att vi tog med hörselskydden, monsterbilarna lät ganska mycket.

• Ankan217

Majalaja: beklagar sorgen! Det är alltid jättejobbigt!!
    Kram, kram

• Ankan217

Min son är hos världens underbaraste dagmamma.

• Ankan217

Marie: Tänker på dig!!! Vad jobbigt när man inte vet vad det är!! Hoppas allt går bra!! Hoppas ni får komma till öron-näsa-hals väldigt snart så ni får svar fort!

Kram!!

• Ankan217

Hej alla!

var inne på www.vastervikonline.com BRA sida!!

Men jag måste fråga er barnvagnsägare en sak:

Kan man få något för en 8 år gammal barnvagn? Den är väldigt fräch fortfarande, en duovagn? Vad säger ni? Eller är det skänkes som gäller?

Ha det så bra!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~