• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • cid

Här är sonen sjuk..fick hämta hem honom från dagis... feber på nästan 40 grader och slemmig och dan i halsen. Men han verkar inte ledsen för det. Snarare glad eftersom han fått både glass, saft och film. Och dessutom ett par godisbitar som mutning för att alvedonen skulle slinka ner

• cid

nelie: Välkommen in i tråden! Ska länka dig "träffastråden" också då som jag precis skrev i!

• cid

Här är det fortfarande "sjukt"...Isak har feber och är snorig och slemmig och dan...idag erkände han till och med för första gången att han var trött. Men bara lite ska tilläggas. Sover middag nu, det var också evigheter sedan det hände. Men i övrigt är han lika pigg som vanligt. Förstår inte hur han orkar.

Vilket tråkväder vi har...var försvann solen?
    Jaja, den har ju 2 dagar på sig att komma fram för då har jag SOMMARLOV! Ska bli så himla skönt!

• cid

kan tänka mig att hon fått bebis... såg henne pustandes i sjukhusmatsalen igår...och har svårt att tro hon var där för nöjes skull....

• cid

lud: jag bjöd in mig själv på lunch med min mamma (hon jobbar på sjukhuset)

• cid

NU har vårt internet kommit igång igen. Vad jag är trött på internet som strular. Men nu har vi återigen telia så förhoppningsvis ska det funka. Det är dyrt, men funkar oftast.
    Trots att man är borta ganska länge verkar det inte hända speciellt mycket här.

• cid

Isak går på Jurabacken....
    Lena, vilken avdelning ska din gå på?

• cid

Någon som har erfarenheter av förskollan Bollen?
    (ur och skur dagiset nere vid VFF)

• cid

Cammmie: är det bra personal? har hört att det är en hel del som flyttat sina barn därifrån. Bl.a. på grund av personal.

Välkommen Zazzo! Vet tyvärr inget om fsk Gullvivan...

• cid

FrogLeg: varför valde ni inte Bollen? Har hört flera som bytt därifrån nu när man frågar runt lite... undrar vad det beror på...

• cid

Någon som tränar/tränat på träningsverk1?
    Är det bra?

• cid

Hur ska det här gå?
    Ska ha kräftskiva ikväll och är redan trött.
    Men snaaaart är jag färdig med allt matbestyr...
    Har gjort ostpajer och ananaspaj och gott bröd med kryddsmörsfyllning. Mums!
    Hoppas det blir gott allt sammans bara.

hade tänkt å gå å vila lite, men det är väl bara att glömma nu, Mira har för en gångs skull sovit ordentligt och vaknade nyss....typiskt!

Hoppas ni alla andra Västerviksbor får en trevlig helg!

• cid

Endag: Om hon jobbar på förlossningen nu så har jag nog träffat henne, både med Isak och med Mira. träffade henne bara väldigt kort men verkar väldigt trevlig och kunnig...

• cid

vi fick gå göräldragrupp trots att det var andra barnet...

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~