• Zazzo

~~~Västervik ~~~

Hej på er i Västevik. Jag och min familj ska inom kort flytta till Västervik. Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av förskolan Gullvivan?

• Zazzo

Väduren: Det låter bra. Vi ska bo jättenära och jag hoppas verkligen att Hampus får plats där. Jag smög in på gården och tittade när vi var där sist och det såg verkligen jättemysigt ut med liten pulkabacke och allt.

• Zazzo

Jullan84: Jag som bor i Norrköping än så länge kan berätta om Babyproffsens outlet. De hade tidigare en egen butik för "outlet-saker" där man kunde bland annat handla billiga vagnar som inte hade säsongens färg, likaså med bilbarnstolar och lite andra bebisprylar. Nu när de öppnat en ny stor butik så är outlet en liten avdeling i den nya butiken. Utbudet av vagnar är minimalt till obefintligt och bilbarnstolar tror jag endast att de säljer till ordinarie priser numera. Om ni ändå ska till Norrköping så kan jag tips om Lekhuset ute på Ingelstaområdet. Vi köpte vår Brio Race där och den var 400 kronor billigare än på Babyproffsen. Värt att jämföra priser.

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~