Inlägg från: Marie med två barn |Visa alla inlägg
  • Marie med två barn

~~~Västervik ~~~

cid - vad bra att du tänker åt oss alla och fixar en ny tråd.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Vi var också i Oskarshamn idag. Såg Benjamin kl 16 (Hej Sofia, här kommer jag...). Kul. Det är min dotters idol. Hon sjöng med för full hals, dessutom sjöng hon den hela vägen hem i bilen.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Emilia är 4 år i juli. Hon är 101 cm.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Klart det blir fint väder imorgon. Då ska ju vi träffas i stadsparken ju!

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Nån som hört nåt från Odine? De finns inte med på webbisar än i alla fall, fast alla lägger ju inte ut där.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn
    Majalaja skrev 2007-06-26 15:18:21 följande:
    Apropå väderdiskussionerna i träffas-tråden, så kanske det är skönast att hålla sig inne....så här skriver Räddningstjänsten i ett pressmeddelande:För tisdagskvällen 26/6 och ondagen 27/6 har SMHI utfärdat en vädervarning klass 1 (den lägsta formen av varning) för Kalmar län och det närliggande Östersjöområdet. Man förväntar sig 35-50 mm regn, lokalt 100 mm, och vindstyrkor på 16-20 m/s. Räddningstjänsten i Västervik vill uppmana allmänheten att vara uppmärksam på de stora vattenmängderna, speciellt de som har källare till sina hus och villor. Båtägare uppmanas att se till att ha sina båtar är ordentligt förtöjda och länspumpade.
    Låter inte så kul. Vi håller på och byter avlopp och ska bygga ut huset så hela vår gård är just nu en stor jordhög. Blir inte kul om det kommer 100 mm regn på det. Var är gummistövlarnaFlört?
    *Carpe Diem*
  • Marie med två barn
    Majalaja skrev 2007-06-26 15:32:06 följande:
    Marie: du får väl klä in hela trädgården med plast
    Bra idé. Synd bara att jag inte har så mycket plast. Dessutom är det försent nu, har redan blivit lervälling överallt.
    *Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Ankan: Grattis till jobbet. Härligt! När börjar du?

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Har åkt på maginfluensa. Bra början på semestern. Hoppas nu att jag inte smittar resten av familjen.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Är det någon här som är egen företagare? Jag håller på att starta en firma och behöver tips om någon bra revisor för småföretag. Har kollat runt lite och det finns ju några att välja på. Men vilken är bäst? Är det någon här som vet?

*Carpe Diem*
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~