• Endag

~~~Västervik ~~~

Då kikar jag in här nu
    Hoppas allt är bra med er alla,
    själv har jag åkt på en rejäl förskylning .. Gah! Skrikandes
    Men många som tycks haft den/ eller har den.

Äntligen är drömmen sann!
  • Endag
    SysterDyster skrev 2007-05-25 15:13:56 följande:
    Behöver veta NU ju!!! Ska åka snart
    Såg på IcaKvantum igår, men vet inte om det är just sånna du är ute efter Fundersam
  • Endag

Åh vad mysigt med små kattungar
    Det hade vi här hemma hela förra sommaren och det var mysigt värre *längtar tillbaks*
    Hoppas allt har gått bra för kattmamman.

• Endag

Åh vilka söta kattbebisar!!
    Mamman är ju oxå söt såklart!

Ingen här i tråden, eller någon som känner någon i V-vik, som ska ha bebis i dec?
    *nyfiken*..

• Endag

Ja suck vilket väder det är *ser ut på den askgrå himlen och hör regnet smattra mot fönstren* ...
    det har regnat här hela natten & dagen nu!
    Men läste nyss att det ska bli soligt imorgon så det får vi hoppas på! Cool

Ha en trevlig helg alla!

• Endag
    Ankan - Grattis till förlovningen!

Majalaja - Låter verkligen som toppendagar ni haft! Ja tänk om vi vuxna var lika lättroade som barn
    ♥ Bf 1 dec ♥
  • Endag

Läser om viktdiskutionen, håller verkligen med om att det är helt idiotiskt av skolsköterskor att säga till barn att dom är lite för tjocka!!!! Känner en tjej som fick ätstörningar pga av det   Hon var så sjuk i anorexi att hon höll på att dö! ...
    Själv hade jag det motsatta problemet, var smal som en pinne och fick besöka skolsköterskan många ggr för att mäta! Var inte heller kul kan jag lova, för pga det fick jag dåligt självförtroende under hela skolgången och tyckte själv jag var smal (och därmed ful ... )
    Man borde satsa på att lära ut om vikt på ett klokt sätt, om man nu ska göra det övrhuvudtaget!

♥ Bf 30 nov ♥
  • Endag

Hm, skrev mäta på ett ställe i mitt inlägg ska givetvis stå väga där ...........

♥ Bf 30 nov ♥
  • Endag

Emelle-
    Känner igen mig i det du skriver, bara för man är smal ( nja var det nu innan jag blev gravid ialf iofs är det ju bara magen som är större nu så  )  så betyder det ju inte att man vill höra det flera ggr om dagen, verkar som om att folk tror dom har rätt till att få vräka ur sig det då i tid o otid Skrikandes ... men om någon skulle säga något till en överviktig människa om vikten då är det plösligt typ "förbjudet" ..

♥ Bf 30 nov ♥
  • Endag
    cid-
    Vad gott det låter! Hoppas ni får det trevligt!..
    ♥ Bf 30 nov ♥
  • Endag

Någon som har en bra vagn till salu?
    Har börjat kika på begagnade nu, blir nog till att köpa det ..

♥ Bf 30 nov ♥
  • Endag

Hej hopp alla ..
    Hoppas ni har det bra!
    Idag var jag på Mvc på besök igen, min BM "Irene" ska sluta ..trist! Vi får en ny, hon heter tydligen Beata .. någon som vet vem hon är? Hur är hon i så fall?
    Irene sa att det blir en stor föräldragrupp eftersom många väntar barn nu, ingen här som har Bf i nov och dec? ..

♥ Bf 30 nov ♥
  • Endag

Vad glad jag blir att ni skriver att Beata är jättebra, för då kan jag bli lugn nu

Kalmarmamman- Kul, då kanske vi ses någonstans ..
    Brukar dom ta och dela in föräldragrupper i den månad man är, dvs en novembergrupp osv? ..

♥ Bf 30 nov ♥
  • Endag

Ok, tack
    Oj, då är det visst många som ska ha barn just i nov eftersom hon sa att dom kanske måste dela gruppen i två ...
    Jag har sett många magar på stan , babyboom i år

♥ Bf 30 nov ♥
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~