• TvåM

~~~Västervik ~~~

Om 2 dagar blir jag åter Västerviksbo, efter en liten tripp till Kalmar på ca 8 år. Tror jag tar o ansluter mig till er tråd nu Måste nog byta namn också...

• TvåM

Vi har en EL city cross med mjuklift. Har varit jättenöjda med den, lätt och smidig att köra. Men nu är det dags att byta till syskonvagn

• TvåM

FrogLeg - vet inte. Fick ett samtal om att han fått plats men sen har vi inte hört nåt mer.

• TvåM

Hur funkar det när man är arbetslös/mammaledig? Är det 15 tim/vecka som gäller? Hur fördelas de i såna fall? Vill helst ha 5 tim/dag 3 dagar i veckan.

• TvåM

Har nu fått besked om att det blir avd Blyger på Snövit, inskolningen börjar 20 sept. Nån som har/haft/ska ha sina barn där??

• TvåM
    burtok skrev 2007-08-07 13:16:55 följande:
    Liten o stor öppnar 26.. 8:30
    26 vad?
    26 aug är ju en söndag.
  • TvåM
    burtok skrev 2007-08-14 15:47:43 följande:
    Lamarmamman: Jag menar den 27 så klart... ( jag är kvinna, du ska inte höra vad jag säger du ska fatta vad jag menar..... )
    Misstänkte det men jag tänkte om det var 26:e nån helt annan månad, fast det borde ju va aug
  • TvåM

Finns ÖF vid markör kvar? Mamma yrade nåt om den, tror den hette Kornet eller nåt liknande. Men det kanske var länge sen...

• TvåM

Okej, tack för era svar!
    Jag tror de öppnar den 27:e, alltså nästa måndag.

• TvåM
    Endag skrev 2007-08-22 21:25:18 följande:
    Hej hopp alla ..Hoppas ni har det bra!Idag var jag på Mvc på besök igen, min BM "Irene" ska sluta ..trist! Vi får en ny, hon heter tydligen Beata .. någon som vet vem hon är? Hur är hon i så fall? Irene sa att det blir en stor föräldragrupp eftersom många väntar barn nu, ingen här som har Bf i nov och dec? ..
    Jo jag har bf i dec Nu ska jag iväg till mvc, till Bettan!
  • TvåM

Nu har jag varit på mvc. Vi fick inte vara med i nån föräldragrupp eftersom det är andra barnet. Jag som hade hoppats på att lära känna lite nya människor eftersom vi är nyinflyttade...

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~