~~~Västervik ~~~
Om 2 dagar blir jag åter Västerviksbo, efter en liten tripp till Kalmar på ca 8 år. Tror jag tar o ansluter mig till er tråd nu Måste nog byta namn också...
Om 2 dagar blir jag åter Västerviksbo, efter en liten tripp till Kalmar på ca 8 år. Tror jag tar o ansluter mig till er tråd nu Måste nog byta namn också...
Vi har en EL city cross med mjuklift. Har varit jättenöjda med den, lätt och smidig att köra. Men nu är det dags att byta till syskonvagn
En fråga: Var hyr man babyskydd i v-vik och vad kostar det?
Tack för svaren! Då får det bli en sån...
Melker ska också börja på snövit, i september.
FrogLeg - vet inte. Fick ett samtal om att han fått plats men sen har vi inte hört nåt mer.
Hur funkar det när man är arbetslös/mammaledig? Är det 15 tim/vecka som gäller? Hur fördelas de i såna fall? Vill helst ha 5 tim/dag 3 dagar i veckan.
Någon som vet när öppna förskolorna öppnar igen??
Har nu fått besked om att det blir avd Blyger på Snövit, inskolningen börjar 20 sept. Nån som har/haft/ska ha sina barn där??
Finns ÖF vid markör kvar? Mamma yrade nåt om den, tror den hette Kornet eller nåt liknande. Men det kanske var länge sen...
Okej, tack för era svar!
Jag tror de öppnar den 27:e, alltså nästa måndag.
Nu har jag varit på mvc. Vi fick inte vara med i nån föräldragrupp eftersom det är andra barnet. Jag som hade hoppats på att lära känna lite nya människor eftersom vi är nyinflyttade...