Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

~~~Västervik ~~~

Johanna 79 skrev 2007-06-07 16:09:27 följande:
    Ja har jobbat på Arabia för ett antal år sedan. Har ändrats endel i personalen sedan dess. Men vad jag vet så ska Totte vara jätte bra nu också.
    Skönt att höra :)
    Resedan skulle varit bättre för våran del, ligger på vägen till skolan , närmare för både mamma,mormor och oskars mamma om dom skulle hämta/lämna, sen är det ju praktiskt nästa gång det kommer barn :)
  • ludicrous
    FrogLeg skrev 2007-06-07 21:55:57 följande:
    Gymnasiet är visst lite roliga tror jag minsann... Jag tänkte ta med mig Linnéa och Thea imorgon för att kolla på alla glada studenter. Skolan brukar ju alltid sluta en vecka innan Hultan MEN vad ser jag Dom tar studenten nästa vecka!! De korsar allsåt Hultan Hur har dom tänkt? Har dom tänkt? Hur många kommer skita i studentfirandet? Jag själv vet inte vad jag hade valt om jag varit i samma sits. Fast ta studenten är ju fruktansvärt kul men de är ju Hultsfredsfestivalen oxå. Stackars ungdomar inte lätt att vara ung idag
    Ja visst är det dumt?! Alla andra gymnasier slutar denna vecka, men icke.. men jag antar att man prioriterar sin student framför hultan..
  • ludicrous

Sunzhine - tänk om man orkade göra sånt varje dag :P

Själv var man på möhippa igår (nix inte min egen)
    vi var på stadshotellets spaavdelning med bastu å jacuzzi. fick grönsaksdipp å allt var trevligt, sen åkte vi hem till en tjej å grillade å sen ner till stan. Kom hem halv tolv å nu börjar jag snart jobba, klockan SJU på morgonen!! Det är inte mänskligt

• ludicrous

ja tycker det är bra att dom kollar BMI tidigt, men man behöver inte säger "DU är fet", utan man kan väl bara lägga om matvanor istället, prata med hela familjen, ser man ett överviktigt barn på stan så ser man oftast stora föräldrar brevid.

Förstår inte heller varför man ska få vräka ur sig "fy vad smal du är" när man inte ens skulle kunna säga "oj, du är lite större om baken än jag". tragiskt..

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~