Inlägg från: Cammmie |Visa alla inlägg
  • Cammmie

~~~Västervik ~~~

Sara Sofia: På tisdag får det inte vara dåligt väder... Börjar jobba då... hehehe

• Cammmie

Är det någon som har Emmaljunga City Cross Sport??
    Vad tycker ni om den isf??

• Cammmie

Eller är det någon som har en Segr Duovagn, bra eller dålig?

• Cammmie
    FrogLeg skrev 2007-07-19 10:29:11 följande:
    Idag på morgonen har jag sett MASSOR av poliser i lilla VÄstervik! Dom stormade en 1a här där jag bor, dom var någonstans mellan 10-15 poliser. Dom hämtade två killar, så nu är jag ute o letar på nätet om någon info vad för hemskt som kan ha hänt i våran kära stad inatt. Hittar inget Nån som vet? Hoppas ni har de bra själv är jag lite förkyld o de är inge kuligt.
    Kommer säkert i morgondagens tidning skulle jag tro...
  • Cammmie

Det kan det nog vara...
    vart på markör bor du? För jag bor med där...
    Har inte sett eller hört nått.... hum hum

• Cammmie
    FrogLeg skrev 2007-07-19 14:29:51 följande:
    Det rör sig om lofthuset där "gubben med pilbågen" står. Cammmmie, bor du på andra sidan?
    Jag bor vid 15, parkeringen vid skyttegatan...
  • Cammmie

Vill säga Grattis på födelsedagen OSCAR (Barry o jullans)...
    Tack för att du önskade fram solen... hehehe..

Vi ses i eftermiddag, hoppas du får en fin dag...

• Cammmie
    cid skrev 2007-08-11 21:20:34 följande:
    Någon som har erfarenheter av förskollan Bollen?(ur och skur dagiset nere vid VFF)
    Jag har varit o praktiserat på Bollen, ett kanondagis om man vill ha sina barn ute i friska luften mkt.. Dom är mkt ute.. När jag va där så gjorde vi även utflykter till skogen o gjorde makaroner på stormkök.. O hade jätte skoj...
    Jag funderar på att ha vårat barn där sen när det är dax för dagis.. (inte än, ligger ju fortfarande i magen)
  • Cammmie

Välkommen till västervik Zazzo

• Cammmie
    cid skrev 2007-08-12 13:18:22 följande:
    Cammmie: är det bra personal? har hört att det är en hel del som flyttat sina barn därifrån. Bl.a. på grund av personal.Välkommen Zazzo! Vet tyvärr inget om fsk Gullvivan...
    Alltså det va jätte länge sen jag va där...
    Så jag vet inte om det är samma personal idag som de va då...
    Men iaf då va det bra personal.. men som sagt vet inte nu!!
  • Cammmie
    FrogLeg skrev 2007-08-12 22:28:13 följande:
    Föreståndaren heter Camilla och sen vet jag att de är en tjej som heter Linda som jobbar där och en till lite yngre tjej vet ej vad hon heter. Sen har jag ingen aning. Vi kollade de dagiset när vi sökte plats till Linnéa.
    Camilla o Linda va där när jag va där på praktik... Dom tycker jag är snälla...
  • Cammmie
    sunzhine skrev 2007-08-19 18:38:19 följande:
    wiieee.. Håller på o packar för fullt o fixar matsäck för imorgon drar vi på minisemester till kolmården. Bäst o passa på innan skolorna börjar på allvar. Ska bli så gött o komma härifrån ett tag även om det bara e för 1½ dygn...Vad händer annars i Västervik då? Härinne verkar det ju lagom dött i allafall...
    Gu så kul att åka på minisemester...
    Själv så går jag bara o väntar på att det ska bli oktober så den lilla/e krabaten ska titta ut.. hehehe...
    Gör inte så mkt annars...
    Ta det lungt...
  • Cammmie

Skriv i den nya tråden istället, denna stängs ju imorn!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~