Inlägg från: sunzhine |Visa alla inlägg
  • sunzhine

~~~Västervik ~~~

Väduren - Det är rätt idiotiskt av skolskäterskor att säga sådant till flickor i den åldern. Jag hoppas att de har fått lite bättre koll på vilka spår detta kan sätta hos unga tjejer!

• sunzhine

Ludiceous- instämmer fullständigt!

• sunzhine

du kan hyra billit på bb, har ej kostnaden i huvet...

• sunzhine

majalaja- beklagar sorgen! Skönt o få komma o träffa hela släkten o dela sorgen med dem! Kram på dej.

• sunzhine

Fullt upp med renovering av lägenhet just nu så min storstädning igår va ju förgäves River gipsvägg så det e damm på halva övervåningen o massa som ska ner i källaren nu när alla ska byta rum... Phu o som om inte det va nog ramla dottern ner o slog armen illa för 2 timmar sen så nu e phon på akuten o får den röntgad med sambon. Hon hade riktigt ont o va svullen ut i fingrarna plus missfärgad. Min älskade unge!

• sunzhine

Kikar in i tråden. Första gången sen i söndags... Har haft renovering här hemma. Hela måndan o igår. Idag har det roliga arbetet med att flytta runt möbler o sortera grejer ägt rum. Imorgon blir det tippen o sen är det mesta klart. Bara vår nya säng som inväntas... Och ny soffa.
    Riktigt mycke jobb har det varit o båda barnen har varit hemma men det har funkat jättebra o resultatet blev jättebra!

Äntligen sol idag!!! Men inte kunde bvi njuta av det, men på gården har det varit fullt vattenkrig Kul o se barnen ha så kul.

NÄ nu e det väl dags o fortsätta slita lite till, ha en skön kväll!

• sunzhine

skulle va skoj men om det blir sol o varmt så lockar nog stranden lite mer, har ju inte blivit allt för mycke bad denna sommar...

• sunzhine

Marie.- hoppas allt går bra o att ni slipper oroa er länge till. Tänker på dej o familjen.

• sunzhine

Vilken värme det blev idag, kvavt o äckligt...

Idag började inskolningen för Emma på dagis, gick kanonbra. Men kan ju inte annat än o önska det va på Ängslyckan, saknar personalen och de underbart fina lokalerna som finns där. Men men, bara o bita ihop o göra det här till nåt positivt för Emma. hon kommer ju inte veta nåt annat så det går nog bra. Men jag o Jocke är ju inte riktigt vana vid ett "traditionellt" dagis arbetssätt...

• sunzhine

Marie- självklart kommer vi gärna o tittar in en sväng på besök. Jezzie säger fortfarande "mitt dagis" om er... Men det blir väl ändring när skolan börjat.

• sunzhine

ludicrous- va skoj, kände hon igen dej? Hon brukar minnas men ha svårt o koppla ansiktena till var hon träffat personen...

Andra dan på inskolningen o det funkar lika bra idag, lite tröttare var hon dock. imorgon ska hon få va ute med de andra barnen, det blir skoj.

• sunzhine

Vilken helg, har lagt nytt golv och satt massa lister så nu är döttrarnas rum strax klara! om bara våra sängar kunde komma så vi kan få ordning överallt...

Hoppas det blir lite sol i veckan, tycker vi förtjänar det nu...

• sunzhine

marie- hoppas verkligen att allt kommer gå bra för er. Lite läskigt att söva ner henne, men det är ju för hennes bästa, hur känner hon för det?

Vilken värme o vi har spenderat eftermiddan med o montera ihop vår nya säng. Men äntligen är den här..

• sunzhine

nä pencilin brukar inte vara det godaste, blir mycke mutor när det ska intas. Låter vettigt att ta det steg för steg, än en gång lycka till.

• sunzhine

wiieee.. Håller på o packar för fullt o fixar matsäck för imorgon drar vi på minisemester till kolmården. Bäst o passa på innan skolorna börjar på allvar. Ska bli så gött o komma härifrån ett tag även om det bara e för 1½ dygn...

Vad händer annars i Västervik då? Härinne verkar det ju lagom dött i allafall...

• sunzhine

Jag har träffat Beata, hade henne en gång. Hon är ung o positiv, glad och man känner sig välmött. Tror du kommer trivas Jättebra med henne.

Imorn är första "plugg" dan på sisådär 10 veckor, känns rätt kul ändå. Skönt o komma igång o få klart utbildningen nu så man komemr ut o jobbar snart!

• sunzhine

Endag- ja det brukar va efter månad opch även lite efter område man bor i... om jag inte misstar mig nu

Sitter o väntar på att cid ska komma hit så vi kan bestämma c-uppsats ämne o så. Skönt o äntligen komma igång med studierna igen, även om hjärnan känns helt mossig efter all ledighet

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~