~~~Västervik ~~~
ludicrous
Mycket sånt nu på FL, tycker man blir anmäld rätt ofta nuförtiden nu oxå därför tänker jag hålla käft på FL! Tråkigt men sant.
Vill ni mig nåt får ni inboxa eller skriva i GB´n. Ha en bra dag alla.
ludicrous
Mycket sånt nu på FL, tycker man blir anmäld rätt ofta nuförtiden nu oxå därför tänker jag hålla käft på FL! Tråkigt men sant.
Vill ni mig nåt får ni inboxa eller skriva i GB´n. Ha en bra dag alla.
Ja Länken som någon lagt in typ X100, De var visst nån porrbild kollade själv inte men den blev borttagen. Tråkigt att folk håller på så hur orkar de?
Odine
Grattis!
Haha har bara missat ditt inlägg. Nej de har inget med mig att göra. Men de har dykt upp massor med skumma länkar till bilder i olika forum den senaste tiden + att de är jättelätt att bli anmäld för skitsaker men råkat formulera sig lite klumpigt. Har varit med har på FL sen våren 04 och har aldrig blivit anmäld men nu var de inom loppet av 1-2 veckor bidde jag anmäld. Så jag ser ett samband där kanske eller hur
Vad tyst det är här!
Har ni alla åkt på semester eller? Visst har vi fått tråkväder hoppas de blir bättre nästa vecka.
Thea får oxå prickar som kommer o går dom sitter runt munnen... Ser bara ett samband med välling?!? hmm annars är de väl pga nappen ingen aning.
Idag på morgonen har jag sett MASSOR av poliser i lilla VÄstervik! Dom stormade en 1a här där jag bor, dom var någonstans mellan 10-15 poliser. Dom hämtade två killar, så nu är jag ute o letar på nätet om någon info vad för hemskt som kan ha hänt i våran kära stad inatt. Hittar inget Nån som vet?
Hoppas ni har de bra själv är jag lite förkyld o de är inge kuligt.
Markörgatan... Var annars lixom
Vet du något vad som hänt eller. Lite läskigt.
Kan vara detta de rör sig om
www.sr.se/kalmar/nyheter/artikel.asp
Det rör sig om lofthuset där "gubben med pilbågen" står.
Cammmmie, bor du på andra sidan?