• FruLidgren

Vigselring!

Vi ska kanske gifta oss i sommar.

Jag kan inte komma på hur min vigselring ska se ut?!

Förslag?

Bild på min förlovningsring finns i mitt galleri!

♥Tess♥Micke=Elias♥ www.nogg.se/lillfisen
  • Svar på tråden Vigselring!
  • Marie Curie

Som jag ser att många redan skrivit i tråden...

...jag skulle välja en likadan ring som grund och sedan välja antal stenar och storlek på stenarna efter smak.

Du kan ha ingen sten, en stor sten, fyra stenar (så de ligger mellan de tre på förlovningsringen och tillsammans blir de sju till antalet - magiskt ), fem stenar...

Du kan också välja en smal vigselring till förlovningsringen, men den bör ändock vara i samma form och stil.

• ladyS

En likadan fast med likadana stenar tätt runt hela ringen.
    Du kan också ha ringen i vitt guld.

• Starla

Har en liknande ring som din fast med diamanterna lite längre isär. Till den har jag en matchande men slät ring. Provade med stenar (en, två, tre, stora, små, ja allt!) men tyckte att det blev finast med en slät. Gillar att det är tidlöst, och att jag kan ha andra ringar med stenar på andra fingrar utan att det blir för flådigt. Tycker om lite enkelt och tidlöst vackert.

• ladyS

Eller så kan du ha stenarna i vågor runt hela ringen istället för rakt.
    Din ring ser ut att vara i frostat guld. Det skulle vara snyggt med en likadan fast ej frostad.

• Bubbelbarn

Vi tog likadana ringar som våra förlovningsringar.
    hade oxå jättesvårt att bestämma mig, men jag tänker sätta in stenar sedan då jag tänkt ut hur jag vill att ringen ska se ut!

Mamma till Tindra 060919
  • luzorsus

vi kommer ha en slät titanring....gillar inte alls stenar och en massa krussidull, och guld.....näää, är inte alls jag.

• FruLidgren
    luzorsus skrev 2007-05-25 22:47:46 följande:
    TS: Den ni lutar åt var helt okej faktiskt
    Visst är den!
    ♥Tess♥Micke=Elias♥ www.nogg.se/lillfisen
Svar på tråden Vigselring!