Fikna Sugna Mammor fikar vidare i Uppsala
Och barnen blir bara större och större och tillökning i tråden vankas det också!
Så spännande.... nya dyker upp titt som tätt... Vi är några ständigt i syskonverkstaden... Vissa av oss är rätt nära BF och har nog fått barn innan 3 månader har gått... (jag själv hoppas på ett
)
Här är vi ett gäng som träffats sedan måndagsskiftet oktober/november 2005. Vi har följt varandra genom dvs krampor, känslor och frågor om gravidteten, förlossningen och första tiden som förälder.. Och vi babblar än!!! Vi har jättetrevligt då vi träffas och fikar, tyvärr är det inte lika ofta nu när våra barn har blivit äldre men då vi ses har vi jättetrevligt. Nu under SOMMAREN och solskenet så sitter vi ute och myser i solen med våra 1 åringar
Nu har väl dom flesta fått fira sin (2:a) men första födelsedag!
Tänk att tiden har gått så himla fort
Jag hoppas på att få fika mera med er och höra mera ifrån er Det ska vara full fart i tråden...
Har pratar vi inte bara barn utan om allt möjligt... bla bröllop! Det är väl några av oss som går i dom tankarna och då det är dags för mig 070707. Så vi nästa trådstart är jag FRU! *hehe*
GRATTIS TILL ERAT FÖRSTA ÅR SOM MAMMA!!! Det andra året blir nog minst lika underbart
Kram
Sofia/ts