nej det är underläppen och huden på själva hakan som känseln har försvunnit från, tänker inte så mycket på det i dag utan har vant mig vid det. Ev ska jag prova att stimulera nerven med akupunktur men det ligger bara på test-stadiet än så länge, så om det blir en framgångsrik metod ska jag testa det :) Men som sagt jag tror inte att det hör till det vanliga att nerven inte repar sig, så det behöver du nog inte oroa dig för så mycket. Utseendemässigt blev det stor skillnad tycker jag även om jag inte tänkt på det på det sättet innan de tog upp det på tandregleringen. Jag betalade bara sjukvårdstaxa har jag för mig, det är fyra år sen nu så jag minns inte säkert men de var inga större summor iallafall. Jag fick däremot operera bort visdomständerna också för de satt precis där käken skulle kapas vilket kostade lite extra. Ja flytande föda de första dagarna iallafall, men sen funkade det med mosad mat men det var inte så smidigt för jag hade ingen styrka i käken. Minns inte riktigt hur länge det vart så men jag var sjukskriven 1 månad iallafall efter op. Många kontroller efteråt är det, jag gjorde min sista nu och då har det som sagt gått 4 år. nu tror jag att jag svarat på alla frågor :) men det är bara att fråga mer om du kommer på något!