• Fidelis ad urnam

Är du ett fegt a-hål som inte vågar stå för dina åsikter?

Vilken av ovanstående alternativ passar du in på?
    Är du feg och gömmer dig, vågar inte stå för dina åsikter?
    Står du för dina åsikter?

Yes! Jag har attitydsproblem. Men vet du vad, LEV MED DET!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du ett fegt a-hål som inte vågar stå för dina åsikter?
  • wellpapp

dom enda gångerna jag varit anonym så har det med personliga ärenden att göra och inga åsikter...

• Soffis79

Nope, jag står för mina åsikter. Härinne uttalar jag mig dock inte alltid för jag är så trött på alla som inte kan diskutera!!

Den vackraste stunden i livet var den när du kom Edwin
  • ludenben

står alltid för vad jag tycker om det inte handlar om sexfrågor och då handlar det ju inte om att va feg utan att man kanske vill vara lite privat med det intimaste...

• Laire

Jag är "feg", gömmer mig inte bakom anonymitet, men avhåller ofta från att skriva då jag blir så sur IRL av t ex politikdiskussionerna här på FL

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
  • azofia

Lägger jag bara fram en åsikt så är jag inte anonym, gäller det mer personliga saker så föredrar jag att vara anomym.

• Miasnuttan

Skriver alltid vad jag tycker, men avstår i mellan åt att skriva nått för det blir så fel... Vissa människor kränker mer än gärna andra UTAN att tänka sig för!

Mamma till Axel o5o92o * Syskon i magen bf o7o83o
  • Stanna

Jag är anonym ibland då ämnet är av väldigt personlig karaktär. Annars försöker jag stå för vad jag tycker.

• Mamba

Jag är inte anonym speciellt ofta, bara när det handlar om något personligt då jag har flera människor i FL som jag kännder privat.
    Så nej, jag gömmer mig inte bakom anonymfunktionen för att uttrycka åsikter dagligdags, men för att berätta något personligt nån enstaka gång.

Mamma till Isak & Love
  • Pormoicheia

Är bara anonym när det behövs (d.v.s. för mer privata uttalanden och av respekt för mina vänner)...annars så står jag gärna för mina åsikter. Däremot väljer jag ofta att inte uttala mej då jag inte alltid har ork att sitta och diskutera med folk helt utan argumentationsteknik eller vet med mej om att jag skulle göra diskussionen värre genom att uttala mej.

Apprentice Moraltant
Svar på tråden Är du ett fegt a-hål som inte vågar stå för dina åsikter?