Är du ett fegt a-hål som inte vågar stå för dina åsikter?
Vilken av ovanstående alternativ passar du in på?
Är du feg och gömmer dig, vågar inte stå för dina åsikter?
Står du för dina åsikter?
Vilken av ovanstående alternativ passar du in på?
Är du feg och gömmer dig, vågar inte stå för dina åsikter?
Står du för dina åsikter?
dom enda gångerna jag varit anonym så har det med personliga ärenden att göra och inga åsikter...
Nope, jag står för mina åsikter. Härinne uttalar jag mig dock inte alltid för jag är så trött på alla som inte kan diskutera!!
står alltid för vad jag tycker om det inte handlar om sexfrågor och då handlar det ju inte om att va feg utan att man kanske vill vara lite privat med det intimaste...
Jag är "feg", gömmer mig inte bakom anonymitet, men avhåller ofta från att skriva då jag blir så sur IRL av t ex politikdiskussionerna här på FL
Lägger jag bara fram en åsikt så är jag inte anonym, gäller det mer personliga saker så föredrar jag att vara anomym.
Skriver alltid vad jag tycker, men avstår i mellan åt att skriva nått för det blir så fel... Vissa människor kränker mer än gärna andra UTAN att tänka sig för!
Jag är anonym ibland då ämnet är av väldigt personlig karaktär. Annars försöker jag stå för vad jag tycker.
Står för vad jag tycker, är jag tveksam så skriver jag inget.
Jag är inte anonym speciellt ofta, bara när det handlar om något personligt då jag har flera människor i FL som jag kännder privat.
Så nej, jag gömmer mig inte bakom anonymfunktionen för att uttrycka åsikter dagligdags, men för att berätta något personligt nån enstaka gång.
Är bara anonym när det behövs (d.v.s. för mer privata uttalanden och av respekt för mina vänner)...annars så står jag gärna för mina åsikter. Däremot väljer jag ofta att inte uttala mej då jag inte alltid har ork att sitta och diskutera med folk helt utan argumentationsteknik eller vet med mej om att jag skulle göra diskussionen värre genom att uttala mej.