Inlägg från: Anonym (blodbrist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (blodbrist)

Jag förblöder!!

Har ätit gestapuran i 10 dagar och nu efter ett par dagar utan dom så har mensen kommit med besked!! Det formligen ÖSER ur mig! hur länge håller detta på ? jag blöder igenom så fort jag rör mig känns det som! stora blodiga klumpar glider ut så fort man sätter sig på toaletten. Det är ju rena blodbadet alltså! Vad f-n ska man göra? är det så här det blir?

• Svar på tråden Jag förblöder!!
  • Anonym (blodbrist)

men fy så jobbigt att ha det så jämnt!
    Jag brukar oftast inte ha mens öht mer än enstaka ggr/ år.
    Okej man förblöder alltså inte *L* Men jisses så jobbigt det är! ofräscht och otroligt jobbigt då man arbetar.. Blöder ju igenom allt känns det som..

• Anonym (blodbrist)

hur länge brukar mensen hålla i sig efter en gestapuran kur då? veckor?

• Anonym (blodbrist)

okej tack för svar! Det är helt sjukt vad det kommer alltså.. BLÄÄÄÄ
    Hoppas att mina blödningar tar slut snart!!

• Anonym (blodbrist)

Det här med menskopp?? HUr ser en sådan ut? läcker dom aldrig?
    Jag har absolut ingen aning om hur en sådan ser ut eller funkar?? såg ingen bild heller på hemsidan? hur är dom??
    Har man inga bidor då? Någon med erfarenheter?

• Anonym (blodbrist)

Ok nu såg jag hur dom ser ut..MEN hur i hela friden är det då man tar ut den? spolas det ner i toaletten? skjöljer man av den? hur snabbt blir den full? Massor av frågor märker jag :)
    Men är nyfiken och intresserad utav bättre alternativ än att blöda igenom alla bindor kläder mm......

• Anonym (blodbrist)

Okej tack för svar! Kanske något att satsa på om nu min mens kommer hålla i sig! VAd kostar dessa?

• Anonym (blodbrist)

Tack för svar! Ska kanske införskaffa denna?
    Låter jättekonstigt i mina öron som aldrig sett en live eller testat en :) Men det verkar ju som en bra lösning!
    Skall som sagt kollas upp vidare! TACK för info!!

Svar på tråden Jag förblöder!!