Inlägg från: estrella81 |Visa alla inlägg
  • estrella81

Sniglar skötbord

Ankiz skrev 2007-05-27 14:44:02 följande:
    Vi är supernöjda med vårt och använder det fortfarande till vår 20-månaders! Nu till lillebror måste vi flytta på det till ett av rummen och då vill jag gärna piffa till det lite, så tack för jättebra inspiration!
    man får inte nvända bordet närbarnet fyllt 1.... då  är risken att det inte håller har jaghört, skulle aldrig köpa ett sånt då jag hakar upp mig på att det är den sarg runt om , vilket inte verkar skönt mot små hälsenor om barnet slår ner föterna ..... men det är ju tur att vi är o´lika;)
  • estrella81
    Mitt hjärta är hemma skrev 2007-05-28 17:55:48 följande:
    Mollie: Ni borde verkligen gå tillbaka till Ikea och få ert exemplar utbytt eller undersökt. Om det finns flera instabila exemplar är det ju väldigt viktigt att Ikea får veta detta så att de inte fortsätter tillverka måndagsex.Estrella81: Vem (annat än du då ) säger att man inte får använda skötbordet när barnet fyllt ett? Måste ju dessutom bero på barnets vikt?
    en kompis till mig har ett sniglar och nämnde detta, jag var lika skeptisk till det som du och frågade ikea personalen och fick svaret att efter ett år räknas man väga så pass mycket att bordet inte längre var säkert.....
  • estrella81

bordet har väl bara en  tunn massonit skiva i botten , det är väl den som kan ge vika inte stabiliteten till att börja med eller??? men såklart bedämmer man ju själv vad som är för tungt, ett åringar väger ju olika.

Svar på tråden Sniglar skötbord