BARNSKOR=)
ngn som kan rekommendera en bra sko som sitter stadigt på fötterna? Vi har kavat skor nu o det verkar som dottern e nöjd med de. Men jag undrar ifall det finns ngn billigare variant som sitter lika bra?
ngn som kan rekommendera en bra sko som sitter stadigt på fötterna? Vi har kavat skor nu o det verkar som dottern e nöjd med de. Men jag undrar ifall det finns ngn billigare variant som sitter lika bra?
JAg har inte hittat nån så jag håller mig till kavat. Sen brukar vi köra ecco på vintern.
Min erfarenhet efter alla år med tre barn är att det tyvärr inte finns några billiga alternativ som är jämförbara med Kavat. Däremot är det så pass bra kvalité på dom att tvåan och trean kunde ärva av första barnet.
oki ja jag tycker oxå om de=)
jag köpte ett par skor på ica maxi för ett tag sen till min dotter och dem sitter verkligen jättebra... många som tyckt dem var fina också. MX tror jag märket hette....
Jag gillar Pax och Friend också, men till vintern är Kavat vinnare utan diskussion!
Oki alltid lika bra med tips! Finns märket Friend ialla skoaffärer?
Är det bara jag som tycker kavat är lite tråkiga Tycker det nästan är samma stuk på alla.
Det finns ju även Vincent - www.vincentshoestore.com
Och ja, jag tycker också att Kavat är tråkiga.
jag har köpt en hel del skor på skopunkten av märket TAGGY som jag tycker om!
nu sist köpte jag 2 sandaler till honom för 149kr styck
Jag kör kavat jag me, å som sagt nummer två kunde ärva av storesyrran