fisting
det är hur skönt som helst när man har en kille som kan sin sak....jag gillar ju dessutom lite smärta under sexakten så min sambo kan ju vara lite hårdare på mig
det är hur skönt som helst när man har en kille som kan sin sak....jag gillar ju dessutom lite smärta under sexakten så min sambo kan ju vara lite hårdare på mig
e bennet: det är som att pulla, killen "juckar" fram och tillbaka...det är gudaskönt
men ska man testa måste killen kunna sin sak, ett tips är att kolla hur dom gör på porrfilm. sen MYCKET olja (glidmedel)
första gången tog det nog 30 minuter innan jag var så uppvärmd att han fick in handen utan att det gjorde ont...
Ni som blivit fistade...har ni blivit slickade samtidigt som han fistar er?? GUUUD säger jag bara, testa det
ja mycket glid eller som jag föredrar, barnolja...jag blir uttorkad av glidmedel så barn olja är kanon...billigare dessutom
jag tycker att man kan börja att "töja" lite först med fingrar eller dildo...sen fler och fler fingrar, som tjej kan man töja sig väldigt mycket faktiskt...
det är inga problem att få in en hand där, du knyter ju liksom inte handen utan har den mer skålad.
ditt barns huvud är MYCKET större än en kupad hand kan jag lova och nej det känns knappast som förlossningssmärtor
man kör inte fisting för att det ska göra ont, gör det ont kan man inte sin sak
nej och det skulle jag aldrig prova, har fotfobi
jag vet inte hur alla andra gör men en knuten näve skulle jag inte vilja ha in ialla fall...min sambo kupar handen...det som är trångast är ju över hans knogar
jag är inte elak mot någon...jag svarar bara på TS fråga.
och jo man känner snoppen efter, det tar inte långt tid för slidan att dra ihop sig, jag och min sambo kör fisting ibland och ändå klagar han ibland på att jag är FÖR trång
anonym (emm): jag har inte ifrågasatt ialla fall...jag tvingar ingen att prova, jag svarar bara på frågor...t.ex. att man visst känner snoppen även om man blivit fistad...
jag bryr mig inte om vad andra har för sexliv eller om dom provar eller ej...det är upp till var och en. jag säger bara att jag tycker det är skönt
jag gillar att bli fistad i f*ttan men vill inte bli det i analen...jag skulle aldrig få göra det på min sambo
Dark Intentions: Det är det som är det knepiga. När ni kommit så långt så gäller det att han har oljan (glidmedlet) till hands. Han ska hälla olja på sin hand och liksom snurra samtidigt som han försiktigt trycker lite lätt inåt.
Testa det!
anonym: fruktansvärt bra förklaring av hur man ska gå till väga, finns liksom inget att tillägga där