Inlägg från: Anonym (hur?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur?)

fisting

Jag måste bara fråga er som "gjort det". Jag och min sambo har försökt flera gånger men tar er kille in hela knytnäven och hur gör han i så fall för min får bara in 4 fingrar...sen blir det svårt... nån som har lust att förklara!?! Är så sugen på att lösa det hela

• Anonym (hur?)

2007: haha... men alltså hur skall han ha sin hand??

• Anonym (hur?)

Anonyn (M)

Men om det gör ont och man skadas så måste man ju göra jäkligt fel!?! Tror inte det är många som tänder på det....

• Anonym (hur?)

2007: AHA.... men hur blir det över knogarna... glidmedel eller ej? Kanske lättast med... Är riktigt nyfiken på att få till det...märks det

• Anonym (hur?)

Mirva:

Men att bli utsatt för det är ju inget du gjort frivilligt då ju... och hur mycket går bra när man verklgie nitne vill själv?!

• Anonym (hur?)
    Anonym (emm) skrev 2007-05-27 00:28:22 följande:
    Jag gillar inte att bli fistad men gillar att fista min kille. Han njuter av det och skadas inte.Jag älskar att få pisk. Hårt och länge.Det är inte misshandel eftersom jag är med på det.
    Ooh det var ju en annan variant... spännande!
  • Anonym (hur?)
    Anonym (emm) skrev 2007-05-27 00:32:22 följande:
    Anonym (hur?) jaa det är niiice =)Men (haha som att jag behöver förklara det för dig men jag gör det ändå så att alla som läser här förstår) det handlar om ömsesidiga grejer.Inte så att jag trycker upp armen i honom och han spöar mig =)
    Tycker det är kul när man hittar på nya saker.... Min sambo vill inte att jag rör honom där bak alls...jo en enda gång å då va han jätte full så han vågade men då hade vi itne nåt glid alls hemma så det funkade inte med några fingrar.... hade ett ex som älskade att bli slickad där... och det är himla upphetsande faktiskt... är väl kanske för att det är "förbjudet" och sånt man inte talar om  som gör det hela extra spännande...
  • Anonym (hur?)
    Anonym (emm) skrev 2007-05-27 00:43:58 följande:
    Anonym (hur?): haha är du med en licker?Jag gillar det.Mitt ex var galen i det. Han tyckte nästan för mycket om det. Han hade hårig röv med. Usch.

HAHA...stackare... ne mitt ex hade inte mycket hår nånstans så det gick jätte bra! Jag gillar det så jag hade verkligen inget emot det....Gillar även att få själv!

men hmm nu spårade vi nog ur lite från ämnet

• Anonym (hur?)
    Anonym (emm) skrev 2007-05-27 00:55:25 följande:
    Haha jaa lite kanske....Men okej, fisting. Kör ni i båda hålen?
    Ne vi får inte till det... tekniken vettu!
  • Anonym (hur?)

Underbart Anonym för tipset, nu vet jag hur jag skall be sambon att göra med fingrarna!! Att ha handen som en påse (sten, sax, påse) funkar verklgien inte

Undra om han är lite sugen ikväll....*ivrig*

Svar på tråden fisting