Inlägg från: Anonym (mb) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mb)

fisting

Nu har jag suttit & kollat igenom tråden lite snabbt - kul & höra att det verkar vara en del som håller på med fisting iaf :) Är ju inte så att man springer runt & snackar m var & varannan människa om det *lol* (iofs gör man väl inte det om sexlivet i allmänhet heller)

Jag hade aldrig provat fisting först jag träffade min nuvarande man. Vi hade varit på fest & kom hem & hade sex - han penetrerade mig & sén blev vi båda bara kåtare & kåtare ju mer jag blev uppfylld & efter den gången så händer det titt som tätt - helt underbart!

Kan på ett sätt ändå förstå de som skriver att de aldrig skulle vilja testa, men det är ju som med allting annat - alla kan inte gilla allt, men jag tycker heller inte att de ska nedvärdera oss som gillar det. Är ju som att vi skulle kalla dom torrisar eller nå´t....(vad vet jag - drog bara till med något)

Handlar inte bara om att "köra in hela handen" utan det är en process innan också & så länge det är något som båda gillar & bli upphetsade av så är go on - för mig är det extrem njutning iaf! :) (måste nog ringa hem karln nu he he)

Svar på tråden fisting