fisting
okundskap är rätt ord
Stellas Mami skrev 2007-05-26 21:35:40 följande:
okundskap är rätt ord
Stellas Mami skrev 2007-05-26 21:35:40 följande:
nä men vet du inte att fistning är att man köööör in heeela armen så den tittar fram i halsen
Anonym (Sooo nice!) skrev 2007-05-26 21:40:24 följande:
ja jag får aldrig liknande orgasmer som jag får när jag blir fistad lovely
övning ger färdighet tänka tänja tänja sen en gag i truten om du inte vill att alla i din närhet grannar ska höra när du e nära döden upplevelse av ren njutning
tja.. hehe kommer du ihåg hur man formade handen när man skulle göra roliga "djur" i skuggan med overheaden i skolan . så .. hahahha fan vilken förklaring ..
men nu handlar inte detta om att göra illa, VI älskar detta, älskar att få smisk oxå men de kanske andra ser som misshandel allt e som sagt smaksak, VI ÄLSKAR DETTA
kan väl inte vara så svårt o förstå ?
Anonym (M) skrev 2007-05-27 00:21:53 följande:
talar för mig själv, VI = Jag
gör de ont så skit i det.. enkelt kan inte bli enklare
Anonym (hur?) skrev 2007-05-27 00:23:03 följande:
så roligt o höra på folk som har så mkt fördomar som sagt.. Man kan inte säga tt man inte gillar nått fråns man ....PROVAT.. dagen tips från mig till er är att : TESTA ni kommer älska det
synd.. önskar alla den njutningen
e bennet skrev 2007-05-28 20:25:39 följande:
japp .. framför allt skulle jag vilja säga suntförnuft o känsla ..
nja din inställning handlar mer om OKUNDSKAP
Nä njuter bra av att ha handen inne i min fitta
men de gör vi inte vi känner inte kuken, vi viker in fittan i trosan så man inte trampar på den
om du aldrig testat hur vet du då att de gör ont.. du pratar mot dig sj ju i en o samma mening
absolut INTE elaka utan jag ifrågasätter folk som säger att något är äckligt som man aldrig testat.. Fick lära mig som barn att aldrig säga nått va äckligt fråns jag testat det
Anonym (emm) skrev 2007-05-28 22:20:54 följande: