• Nats

Jabushe

Hej'

Undrar bara om någon har använt jabushe krämen?

Har hört så mycket negativt om den.
    men skulle vilja höra om någon har lite erfarenhet om den.

tack

• Svar på tråden Jabushe
  • valkyrian

Min mor tycker att märket jabushe är helt underbar men vilken kräm syftar du på?

• Nats

Det finns det stora paketet som säljs nu...dag- o nattkräm...tror att det kommer med ögonkräm också.

Har hört att man får brännmärken av dem?

Stämmer det?

• valkyrian

Just ja, skulle vara den där intensivkuren där jag. Har ingen aning men brännmärken låter illa!

• 1978nettan

jag vill oxå veta om jabushe

• flower76

Jag använder det, har gjort sedani Julas =)
    Inga brännmärken här heller, använder den starkare krämen.
    Finns ju även en som heter soft..
    Om ni köper paketet som är nedsatt nu, köp till ansikts vattnet/tonern då. Den är skit bra. Tar verkligen bort smutts som sitter lite djupare.

• 1978nettan

men funkar den mot rynkor?

• 1978nettan

alltså jag har inte rynkor men skulle vilja bli lite fastare i ansiktet

• Elin HK

Jag har också haft den, tycker den är asbra. Det gäller ju att köpa den när det är 2 för 1 bara... Ögonkrämen är väl inte så där övertygande bra, men den vanliga ansiktskrämen är kanon. Det brännande som folk pratar om är ju bara i början, när man haft den ett tag och den inte har lika mycket att "jobba med" bränns det inte alls. Och bränner... jag vet inte, den sticker lite kanske.

• flower76

J den stramar upp huden och gör porerna mindre om man nu har problem med det.. Ögon krämen är mildare än dag/natt krämen.
    Jag smorde med dag/natt krämen för nära ögonen i burjan, det va inte så bra. blev liksom ploffsig runt ögonen då. Håller mej en bit ifrån nu, och använder ögonkrämen så nu är det injga problem..

• flower76

Ni får ursäkta att jag snubblar på tangänterna
    Tycks vara en åkomma jag inte blir av med...haha

• enlitenbitkaka
    1978nettan skrev 2007-05-27 00:55:53 följande:
    alltså jag har inte rynkor men skulle vilja bli lite fastare i ansiktet
    Jag tycker absolut att den stramar upp. Har heller inga rynkor men för mig stramade de upp och gav nytt liv åt min hy som va ganska glåmig när jag började.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • 1978nettan

då kanske man ska köpa en sån kräm

• Nats

Ok....tackar för alla svar.

Då ska jag börja med den mildare varianten. Soft delen då..

Då blir det till affären hihihi

Svar på tråden Jabushe