• marre726

Studentpresent till 19 årig kille!

Min systerson (och tillika min gudson) ska ta studenten om ett par veckor.

Han är väldigt speciell för mig så jag vill köpa nåt riktigt bra till han. Men jag har inga ideer alls! Blackout!

Har någon några bra idéer att dela med sig av???

Lite om honom... Han gillar inte sport, men håller på med paintball. Han älskar datorer och teknik. Ska sommarjobba på Tele2:s kundtjänst i sommar och rycker in i lumpen i januari. Han bor hemma (och lär göra det ett tag till iom lumpen) men har bil. Han har själv sagt att han inte vill ha nåt "bling-bling" för sånt har han så det räcker!

Vaaaad ska jag hitta på? Har tryckt upp en tröja med foto på honom som barn. Det är det enda jag kommit på hittills. Men vill köpa nåt mer!

• Svar på tråden Studentpresent till 19 årig kille!
  • marre726

Omkring 500 kr är lagom...

• Engel 27

Vill också veta,ska på student om 1,5 vecka och är helt nollställd.

• Såpan

Vi köpte resentkort på ticnet. Så han kan gå på en konsert el dyl. Tycker det är svårt.

• Lotten 66

Jag vill också ha hjälp. Våran son tar studenten och jag har ingen aning om vad vi ska köpa och han önskar sig ingenting. Hjälp!

• ScoutAnnika

När min pojkvän tog studenten så köpte mina föräldar ett finare vinset allså ett med korköppnare, flasksnippa mm.. tror det var George jensens och kostade runt 500-700 kr

• marre726

Han är nog mera ölkille tror jag...*ler*

Det är alltid svårare att köpa till killar...

• lovelyheart

Man kan ju ge pengar också.. kanske är tråkigt, men då kan han ju köpa det han vill ha :P

• marre726

Jo pengar skulle han iofs uppskatta... Men jag vill nog ge nån grej liksom...*ler*

• ScoutAnnika

Jag vet inte vad sakerna kostar dock men det finns ju "ölmaskiner"

• Fru Kirta

Önskar också tips på en studentpresent! En arbetskamrats dotter tar studenten på lördag. Jag känner inte dottern alls nästan, men vi ska dit, eftersom jag även är vän med min kollega.

• ScoutAnnika

Eftersom du inte känner dottern Fru Kirta så kanke "flytta hemifrån saker" Muggar, handukar mm

• marre726

En ölmaskin vore ju kul. Men den kostar 1795:-

• lovelyheart

Det finns allt billigare ölmaskiner än 1795.. :) men kanske inte så mycket billigare..

Svar på tråden Studentpresent till 19 årig kille!