• lillvilda

Avent bröstpump erarenheter...

på vårt apotek säljer do men avent amningspump är det någon som har erfarenhet av den? den kostar runt 500 kr. jag är behov av en pump men det tar emot att slänga ut pengar på det så jag vill veta om det är någons som har bra erfarenheter av den. Är den värd att köpa?

• Svar på tråden Avent bröstpump erarenheter...
  • frittepillan

jag har en avent isis och den har varit kanon. klart värd pengarna.
    Kram

• I Love You Three

jag har en avent för 549:- funkar inte överhuvudtafet.. fr inte ut nått medd den.. men sen är de inte lika för alla.. du åste prova dig fram själv.. för ren pump som funkar för en kanske inte funkar för dig.

det enda ja kan ha är elektrisk

• Cheera

Jag hade en avent isis, funkade sisådär. Elektrisk funkade bättre för mig. Det är olika för alla hur den funkar, läste nånstans att även brösten spelade in. Jag är storbystad så helst ska man ha en pump med lite större tratt då..men har då inte sett att det finns att köpa olika storlekar.
    Om d inte är allt för knusslig så kolla på blocket, jag köpte min där. Kokade allt innan använding så det va ju inge fel på den

• fitforfight

Min funkar inte alls ,men jag tror att det är som någon annan skrev att brösten är för stora.

• lillvilda

okej, ja jag har inte stora bröst precis, glad för att jag fått B-kupa så har jag tur så funkar den kanske för mig då, eller??

• milimina

jag har stora bröst (g-kupa ) och avent isis funkade bra för mej! köpte dock beg från tradera, som sagt kan (och ska) man ändå koka, så ren blir den.
    ev kommer jag satsa på elektrisk till nästa gång. bekvämt! -)

att städa medan man har småbarn är som att skotta när det fortfarande snöar
  • Enzo

Min avent isis har fungerat perfekt. Superenkel att använda och snabbt går det. Har ganska liten byst (B-kupa).

♥ Mamma till Hannes f 070416 ♥
  • Joy W

Jätte nöjd med Avent pumpen!

• Carråå

Jag har haft stor nytta av min Avent Isis. Har också avancerat till en B-kupa nu när jag ammar Visserligen funkar en elektrisk bättre... men det blir ju så dyrt att hyra eller köpa en sådan.

Mamma till Edith 051028 och Elma 070219
  • Arvnor

Jag tyckte Avent Isis funkade bra om man tar bort silikontratten mot bröstet. Om tratten var kvar hade jag problem att få vacuum. Jag har D-kupa så det kanske är därför. Ett tips är att kolla på Tradera, ofta finns där pumpar till fyndpris.

• Pip73

Avent Isis var kanon för mig. Testade med apotekets handpump först, men blev tokig på den. Kommer använda den nu med tvåan också!!

Har G-kupa...

Svar på tråden Avent bröstpump erarenheter...