Hur ta bort fransförlängningen
Var på skönhetsmässan i Sollentuna och gjorde en fransförlängning. Nu skulle jag vilja ta bort fransarna, men hur? Måste man gå till en salong och göra det?
Var på skönhetsmässan i Sollentuna och gjorde en fransförlängning. Nu skulle jag vilja ta bort fransarna, men hur? Måste man gå till en salong och göra det?
Ja, det bör man göra... För annars är risken att du drar bort dina egna fransar...
Blev det bra?
Ska nämligen göra en förlängning på onsdag:)
Jag tycker att det ser ut som "spindelben", men det var nog slarvigt gjort där på mässan. Det är som knippen med flera strån på varje frans, och det sitter inget bra. Vill börja om från början och bara göra singelstrån, men då måste jag ju ta bort allting först. Jag tror också att det är en bra idäe att permanentböja de egna fransarna innan man sätter fast lösfransarna. Om man inte har ögonfransar som är riktade rakt upp redan, förstås.
Lycka till på onsdag, Sara85. Det är beroendeframkallande. Kan tänka mig att man inte känner sig så snygg när man tar bort fransarna. Man blir ju van.
Någonannan som vet hur man tar bort fransarna själv?
jag har just haft det,men mina har gått bort av sig själv,har råkat gnugga ögonen o glömt bort att jag hade dom
Fransförlängning var nått nytt
Hur går det till? Är det dyrt? Hur länge sitter det? Kostar?
Jag blev riktigt nyfiken
Har ni nått kort?
BabyBus: kolla på www.fakermaker.se
Ska göra imorgon eftermiddag så bilder kommer sen
Man tar bort fransarna med olja
Jag blev verkligen nöjd! Så ni nyfikna- prova!
Har lagt in bilder...
Jättesnyggt! Jag ska nog ta mej råd att göra det jag med
Hur lång väntetid är det? Kom ju på att skattepengarna kommer nästa vecka
BabyBus: Jag fick tid 3 dagar efter att jag hade ringt Fanns tidigare tider, men då kunde inte jag... Ring och fråga!
BabyBus: Tack föresten!