• Ayya

Cola Zero, bra eller dålig?

Köpte cola Zero i helgen. Jätte god. Men jag o maken har pinkat konstant sen vi drack den. Någon mer som märkt åt liknande?

• Svar på tråden Cola Zero, bra eller dålig?
  • korven72

*ler*... jag förstår din poäng, men din rubrik är lite missvisande. Skriv en ny rubrik där du frågar om fler blivit kissenödiga av cola zero. (litet tips)

• Ayya

Aha, det är i rubriken misstaget ligger. Fast ibland får man ju läsa det som står i TS oxå...

Strunt samma.

Ha en strålande dag!

• korven72

Ja, men folk orkar inte alltid det *ler*

Ha en strålande dag me =)

• Polgara

Ts:Jag har för mig att det står att produkten kan ha laxerande effekt och det torde väl gälla kissandet ochså? Bara en tanke...

• jezzzzzika
    Jag har tyvärr blivit helt frälst i Zero... tycker den är så god!! Räcka ut tungan Har druckit ganska mycke utav den men jag har inte märkt att jag pissar mera, sambon har inte påpekat ngt heller!!
    *Timmy, utan Dig är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
  • Ayya

Oki, tyckte oxå den var god. Kanske bara drack för mycket

• Cheera

Svart tulpan.
    Sukralos är svårare för miljön att bryta ner...om det går öht, minns inte så bra. Men vet att sukralosen är sämre för miljön iaf.

• jezzzzzika
    Ayya: Ja, de kanske blev lite för mycket av de goda! Flört Å vissa dagar tycker jag helt enkelt att man pissar mer... behöver inte ha druckit alls mycke för att behöva springa på toa massa gånger!!Glad
    *Timmy, utan Dig är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
  • Ayya

ne.. va väl en sån dag maken och jag hade igår då...

• skogstjejen19

kisseriet kan ju ha att göra med om ni drack mycket dagen innan.
    ta mig tex om jag dricker en massa vatten på nätterna (vanligt för mig) då kissar jag nästan 30 gånger dagen efter fast jag inte fyller på med så mycke vätska, detta kan pågå hela dagen,
    så tänk efter vad ni gjorde dagen innan, och vad ni åt den dagen, saker och ting hänger ofta ihop.

har svårt att tro att det kan vara en ökad kissande effekt på Cola Zero.

• Ayya

Drack inte mycket dagen innan. Tyvärr. Jag får köpa en flaska nästa helg oxå o se om vi får samma effekt.

• korven72
    Cheera skrev 2007-05-28 10:56:46 följande:
    Svart tulpan.Sukralos är svårare för miljön att bryta ner...om det går öht, minns inte så bra. Men vet att sukralosen är sämre för miljön iaf.
    tack =)
  • korven72
    Ayya skrev 2007-05-28 11:08:28 följande:
    Drack inte mycket dagen innan. Tyvärr. Jag får köpa en flaska nästa helg oxå o se om vi får samma effekt.
    Neeej. Drick itne sån skit *ler*
Svar på tråden Cola Zero, bra eller dålig?